Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette blir gromt :D noen ganger angrer jeg litt på at jeg ikke bygde turbo på min s38 istede for sugetrim. men det er helt til jeg ser hvor mye jobb det er :P tror ikke mitt første turbo bygg blir på en s38 for å si det sånn :P men det virker som om du får dette til veldig bra :D

Skrevet

Jepp vi får se... Tok tid med min motor og, så trekker litt tilbake det jeg skrev i din tråd:-) hehe

Går framover, men går mye kroner da. Synes sugetrim er fett jeg, bare drømmer om lyden i bilen din! :-)

Er lettere denne gange, var værre sist gang bår jeg bygde M30. Men er jo større budsjett nå og har jo litt mer erfaring :-)

Skrevet

Da var jiggen tilpasset frontstykket sånn at IC skulle kunne mont og påfølgende rørgater til og fra denne. Braketter kappet vekk så den er lik bil i motorrommet. Prøvemontert innsug idag. Og ser ut som servooljebeholderen må flyttes fram der batteriet har stått. Og dette ser ut til å må flyttes i bagasjerommet. Det drar seg på for min orginale bil.. hehe

Skrevet

Kappet av slepe krokene. 600 bred 30 høy 70 tykk. Er hos PPF idag og morgen, ikke laget noe selv her, bare hjelpegutt... og her går d unna, reiser hjem i morra formiddag når downpipe er gjort..

Skrevet
Kappet av slepe krokene. 600 bred 30 høy 70 tykk. Er hos PPF idag og morgen, ikke laget noe selv her, bare hjelpegutt... og her går d unna, reiser hjem i morra formiddag når downpipe er gjort..

lommeboka blir vel slank av detta her :P?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...