Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig å bytte brukernavn nå som jeg allerede har en? :o

Ja, syntes det satt litt mer preg på den. Liker at fargen er litt mørk, og hvit skrift kommer på den. Et eller annet med det som jeg faller for :D

Også speiler det seg med sjåførens humor? :P Hah

Skrevet

Ja, det er bare å gå på "Din profil" på venstresiden her og endre til du spyr. Har tenkt litt andre veien, skal få laget "Simpel" som merke til førerdøra.

Muligens "Horekunde" til å ha på bakskjermen og, men en ting om gangen. Hehe.

Skrevet

hahaha :P Se her ja, fikk fiksa avatar av det bildet, og navn! Det blei noe annet :D

Kosta meg 200,- å få trykket opp det her.

Er 35 cm langt og 6cm høyt. :) Sånn i tilfelle du skulle ha noe, og lurte på ca. pris! :)

Fått helt dilla på det her jeg nå. Vil ha mer, men vil ikke ha noe overkill.

Skrevet
Hvor var det du kjøpte dette?

En annen ting - det gjør ingenting om noen synes det er harry så lenge du synes det er gøy :)

Fikk trykt det her opp på Mester Reklame i Skien :) Nå venter jeg bare på at det er en haug med folk som trykker opp og gjør det samme :(

Skrevet
Måtte tenke meg litt om når jeg så det isted, fant du på det selv martin? ;P

Hehe, nei, fant ikke på det sjæl. Men jeg tror ikke det er altfor mange av de her i NORGE.

Så en på et amerikans bilforum som hadde gjort samme, og jeg digga det : ))))

Skrevet

Du henter de på dagen der de trykker i ditt område :)

Gjort sånn flere ganger i Arendal og i Kr.sand. Finner garantert noe reklamebyrå av noe slag i Grenland.

Skrevet

Ligger mot hoppestadsletta ;D Jeg var der 10 min før stengetid og fikk vist hva jeg skulle ha! Så dro jeg nedom dagen etterpå, og de trykte opp :) Gjorde alt på.. 10-15 min tenker jeg :) Kosta meg som sagt, 200,- for det her.

Skrevet
Kunne du velge skrifttype å sånt også eller?

Jess :) Alt mulig. De trykker også opp bilder, dog, det er en del dyrere. Bare å vise bildet på en nettside f.eks, og de trykker opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...