SofaKingFresh Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Da fikk jeg endelig trykt opp det jeg ville ha i bakruta mi! Harry eller ikke, JEG syntes det ble.. SofaKingFresht? ... Kommentarer? Ikke noe negativt drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hehe, tøft. Litt personlig preg blir aldri feil. Burde bytte brukernavn og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Mulig å bytte brukernavn nå som jeg allerede har en? Ja, syntes det satt litt mer preg på den. Liker at fargen er litt mørk, og hvit skrift kommer på den. Et eller annet med det som jeg faller for Også speiler det seg med sjåførens humor? Hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Ja, det er bare å gå på "Din profil" på venstresiden her og endre til du spyr. Har tenkt litt andre veien, skal få laget "Simpel" som merke til førerdøra. Muligens "Horekunde" til å ha på bakskjermen og, men en ting om gangen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 hahaha Se her ja, fikk fiksa avatar av det bildet, og navn! Det blei noe annet Kosta meg 200,- å få trykket opp det her. Er 35 cm langt og 6cm høyt. Sånn i tilfelle du skulle ha noe, og lurte på ca. pris! Fått helt dilla på det her jeg nå. Vil ha mer, men vil ikke ha noe overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hvor var det du kjøpte dette? En annen ting - det gjør ingenting om noen synes det er harry så lenge du synes det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Måtte tenke meg litt om når jeg så det isted, fant du på det selv martin? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Hvor var det du kjøpte dette?En annen ting - det gjør ingenting om noen synes det er harry så lenge du synes det er gøy Fikk trykt det her opp på Mester Reklame i Skien Nå venter jeg bare på at det er en haug med folk som trykker opp og gjør det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Måtte tenke meg litt om når jeg så det isted, fant du på det selv martin? ;P Hehe, nei, fant ikke på det sjæl. Men jeg tror ikke det er altfor mange av de her i NORGE. Så en på et amerikans bilforum som hadde gjort samme, og jeg digga det : )))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Hvor lang leveringstid er det på slike klistremerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Du henter de på dagen der de trykker i ditt område Gjort sånn flere ganger i Arendal og i Kr.sand. Finner garantert noe reklamebyrå av noe slag i Grenland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Ja, tenkte på det stedet der Martin handla sitt, så det vet jeg hvor er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Ligger mot hoppestadsletta ;D Jeg var der 10 min før stengetid og fikk vist hva jeg skulle ha! Så dro jeg nedom dagen etterpå, og de trykte opp Gjorde alt på.. 10-15 min tenker jeg Kosta meg som sagt, 200,- for det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Kunne du velge skrifttype å sånt også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Kunne du velge skrifttype å sånt også eller? Jess Alt mulig. De trykker også opp bilder, dog, det er en del dyrere. Bare å vise bildet på en nettside f.eks, og de trykker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå