Saltkjelen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Må denne limes eller skrus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 2000 inkl. frakt? Ser du vil at den skal hentes, men er jo lov å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Må denne limes eller skrus? Salty, du trenger ikke denne. Bilen din skal jo selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Må denne limes eller skrus? Salty, du trenger ikke denne. Bilen din skal jo selges? Hehehe.. Jeg beholder bilen etter mye om og men. Det er en såpass god, flott og velholdt bil at jeg vil samle på denne.. I tillegg til en fantastisk flott motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Det er meningen at den skal skrues, men kan jo limes hvis man vil være helt sikker 2000.- er pluss frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 opp... 1800.- ved henting!!! Sender ikke desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kan du ta flere bilder av hvor den skrus? Kunne ikke tenke meg å lime, men ser ikke for meg at passformen blir helt bra uten at den limes på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Hopp.. Reiser til Tønsberg/Sandefjord i morgen kveld og blir over helgen. Kan evt. plukke den opp hvis jeg får vite litt mer om hvordan den festes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Hopp.. Reiser til Tønsberg/Sandefjord i morgen kveld og blir over helgen. Kan evt. plukke den opp hvis jeg får vite litt mer om hvordan den festes. Kan legge til her Saltkjelen at passformen på denne er veldig bra. Hadde en slik på 528 jeg hadde for flere år tilbake og denne prøvemonterte jeg ved bare å sette den på løst og kanten på leppen på innsiden av skjermen.. da satt den som støpt.. Så det jeg gjorde med min var å lime leppen i front og poppet i bakkant av fangeren.. Det blir kanon! Hadde kledd 535 din perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 1600? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå