Nytern Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 We demand prices in this thread!!!! Join the movement! Har lyst på pris på 17" eller 18" svartfelger med rødkant med vinterhjul til min E39 takk!
JE Motorsport Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Beklager at du føler det sånn Andreas1, men må få poengtere at dette er noe vi på Oslo avd. kjører uavhengig av de andre avdelingen for å gi plass i butikklokalet vårt. Desverre så er det sånn at selv om du ringer Oslo tlf nr, så kan det hende du havner på en annen avdeling hvis linjene våre er opptatte. Da er det klart at vedkommende du treffer ikke behøver å være kjent med hva vi gjør i butikken i Oslo. Men i og med at du bor i Oslo, så kan du vel bare stikke innom å spørre etter meg(Joar)!? Jeg kan bekrefte at det er mange som har klart både å maile meg og vært innom i butikken som har kjøpt felgpakker til en svært fordelaktige priser. Flere fra her inne på forumet har kjøpt! Kan også legge til at hvis du synes dette er amatørmessig, så er dette noe jeg har lagt ut på eget initiativ. For å tilby brukerne her,entusiaster litt ekstra god pris ved sesongavsluttning. Kan vel ikke være feil det!? Så kan samtidig legge til at de minker på antall felgpakker utstilt, så hvis noen er ute etter en god handel stikk innom Er flest pakker igjen til E90/E91 nå.
JE Motorsport Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 We demand prices in this thread!!!!Join the movement! Har lyst på pris på 17" eller 18" svartfelger med rødkant med vinterhjul til min E39 takk! Desverre litt vanskelig å legge ut priser, da det er snakk om en god del ulike innpress/felgvarianter og diverse ulike dekk dimmensjoner og dekkmerker. Så send meg en PM eller fortrinnsvis en mail på joar@gsbildeler.no. Så sjekker jeg ut hva som står igjen utstilt og kommer tilbake etterhvert. PS.hver litt tolmodig da det kommer mye mail inn Vinterpakkene er ikke riktig klare enda, så har desverre ikke konkrete pakkepriser der enda. Følg med på nettbutikken så dukker det opp der
D.C.V Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Kom med ett tilbud på de øverste felgene i 18" Dekkene må være 235/40r18 og 265/35r18 Kommer du med en god pris så kan vi snakke Edit: de er til E34 M5 Touring
hagenisse Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Akkurat nå virker dere (siden du i denne saken representerer GS) like seriøse på kundeservice som Sharif, og det er ikke noe videre kompliment... Trikset er å snakke direkte med Joar eller Jens Kristian. Da blir det kjempeservice.
Azeton Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Akkurat nå virker dere (siden du i denne saken representerer GS) like seriøse på kundeservice som Sharif, og det er ikke noe videre kompliment... Trikset er å snakke direkte med Joar eller Jens Kristian. Det blir det kjempeservice. Støtter deg der Har der noe inne til E30?
JE Motorsport Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Har der noe inne til E30? Desverre tomt for utstilte modeller til E30 tror jeg, men send en mail så sjekker jeg i morgen
aloebiz.net Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Jeg fikk hartge classic replica felgene med dekk 8,5" og 9,5" og 235/35-19 + 265/30-19 for kr. 9.500,- vil ikke si det er så galt Henta de i dag! Kampanjeprisen i våres var rundt 11.500. Her er bilen min med nye felger =)
Gunnar Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Lekkert med nye felger! Men hva er greia med angel eyesene du har satt på? Det ga meg Granada-Biltema vibber. Føler spylerdyser med blå LEDs er det eneste som mangler...
aloebiz.net Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Det er originale hella angel-eyes lykter, men har kjøpe såkalte SUPER WHITE LED pærer til de fra GS. De ser fryktelig blå ut på bildet her og de er ganske blå i virkeligheten også.. Skulle vært mer hvite. (i tillegg er lykteglassene litt matte og sandblåst) Mener det stod 7000 K på pakka..
JE Motorsport Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Fortsatt noen felgpakker igjen
Simen! Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Kunne tenkt meg de øverste i 235/35 19 til e46 sedan Har dere det igjen?
JE Motorsport Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Kunne tenkt meg de øverste i 235/35 19 til e46 sedan Har dere det igjen? Desverre den felgen("Hartge" classic) har vi kun igjen i utstillingen til E90/91 i 18" med lik dekkdimmensjon foran og bak.
Simen! Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke med ulik dim eller? den med 265 eller va det var.. Uansett når for dere fram vinterpakkene da? kunne tenkt meg 18"..
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg fikk hartge classic replica felgene med dekk 8,5" og 9,5" og 235/35-19 + 265/30-19 for kr. 9.500,- vil ikke si det er så galt Henta de i dag!Kampanjeprisen i våres var rundt 11.500. Her er bilen min med nye felger =) Sprekt! Men sitter å tenke det samme som om min E46-- senk! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå