JonasD Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Den stylinga der gjør bilen 20 km/t raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Ser han tviholder på "520" merket bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 han hadde scoop på tak og panser før..sånn som var limt oppå!men ja ser jo at han har en mer funky greie nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Vel. det hele dreier seg vel om smak og behag, om det ikke passer alle, eller deres smak er det vel ikke nødvendig og komentere det på de verste måter, bilen var ikke etter min smak, men det er da ikke den eneste på forumet heller!! Men da gir jeg faen i drittslengen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 enn kan vel heller rose folk for den innsats de gjør på sine BMW'er! Når jeg endelig skal bli ferdig med min bil, er jeg klar over at ikke alle vil like den, men jeg setter ikke stor pris på folk som bare er stor i kjeften..Sier bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Den bilen der ble sikkert importert fra en annen galakse. XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 så lenge han er fornøyd så er vel all ting bra xD Er ikke helt fan av bmw´er som er styla, utenom org. m3 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 så lenge han er fornøyd så er vel all ting bra xDEr ikke helt fan av bmw´er som er styla, utenom org. m3 : ) Så det er fint å style en orginal m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 misforstå meg rett da xD org.m3 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 skulle hatt de felga! resten kan jo kastes Nå må jeg jo si at felgene var det som ødela mest på DENNE bilen, men det er vel mest fordi ikke _Passet_ til bilen med den stylinga.. Ikke at bilen er noe pen, men man burde vel satse på litt andre type felger og kanskje noe _større_ når man først skal ha sånt flak ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Bakvinge fra en Supra og takvinge fra en MX5 Interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 den var grusom. er helt utrolig at folk kjøper sånt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 han blir å få mere for den om han tar av fangerene å spoilerene før han selger den. XP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Hadde ikke han anderledes fangere før? Tenker på dem som designet stylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå