The StigMeister Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Har tenkt og kjøpe meg ny bakpotte med dobble enderør til neste vår! Så da lurer jeg på om dere har noen anbefalinger, og eventuelt hvor man tak i den? Vet at gs bildeler selger supersport.. Er dette noe å satse på? Og hvor får man kjøpt komplett K&N filter med en boks rundt selve filteret som hindrer varme?
halsen89 Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 schindemann eller ka det heter har sånn powerfilter greier har diverse eksospotter å dæm!
*MrB* Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Prøv å søke på Supersport her på forumet, så får du sikkert masse info. Mener å ha hørt både positivt og negativt om merket. (Noen som klaget på passform og sånn). Sikkertr greit nok for den prisen, uten at jeg har noen erfaring selv. Ellers så er jo Eisenmann en sikker vinner på BMW. Men det koster litt mer da. Uansett så må du sikkert gjøre noe med bakfangeren din hvis du har en touring med standardfanger.
The StigMeister Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Har sett på schmiedmann og... men jeg vil høre hva folk anbefaler ang fet lyd Eisenmann må man vel ha"soundröhr" for å få årntlig lyd? dette blir fort dyrt.. Men kom med anbefalinger
hagenisse Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Det blir ikke mye lyd av Eisenmann på Z3 2.8 iallefall.. Men vil du egentlig ha det?
The StigMeister Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Jeg vil ikke ha eisenmann nei.. tenkte på supersport eller supersprint.. Men viste ikke helt hvilken av de 2?
The StigMeister Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Hvor får man tak i Scorpion til e39?
sdw Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hvor får man tak i Scorpion til e39?det her får du tak i på koed.no bare gå på e39 > tuning > effektanlegg så scroller du et stykke ned. Har dette på min 528iA og er meget fornøyd med lyden
The StigMeister Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Problemet er at de ikke har til touring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå