MrPingu Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hei! Hva kan jeg få for min BMW? Denne har greit med utstyr... Xenon, skinn, steptronic, klima, cruise+++ Tror egentlig det er navigasjon som mangler... ellers har den vel det som trengs... Den har riktignok gått 275.000 med fullt servicehefte. Jeg blir og ta service og eu før den blir solgt. Forrige eier og jeg har ikke hatt noen form for problemer med denne, utenom at demperene på den fremme er dårlige og nye er kjøpt nå. Ellers så er den en drøm og kjøre... Kan nevnes at den har den vanlige rusten nederst på bakluken... Noen som har noen formening om hva denne kan gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Her er en link for å se hva de andre ligger på... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Her er en link for å se hva de andre ligger på... Tror du glemte linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Forresten glem det.. Så nå at den lå under "Her" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hehe, jeg holdte på med litt "avansert" html koding for min egen del. Linken er nå forandret på nytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå