Ad|oS Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Veldig veldig sant. Får en Metabo til ca 2600 med et par pads, men for hvermannsen er det ikke verdt pengene. Jeg kjøpte Flex selv, men det er fordi jeg liker veldig godt å stå å polere, å regner med å tjene den inn etter en stund. Tar en del biler for andre også
bmwkizn Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Veldig veldig sant. Får en Metabo til ca 2600 med et par pads, men for hvermannsen er det ikke verdt pengene. Jeg kjøpte Flex selv, men det er fordi jeg liker veldig godt å stå å polere, å regner med å tjene den inn etter en stund. Tar en del biler for andre også Ok jeg hadde også Flex privat, men brukte Makita på jobb. Flex maskina mi pluss en del verkøy ble stjælt fra verkstedet mitt for en stund siden men blir nok en ny en i garasjen snart usikker på hvilken maskin jeg velger. Men blir enten Flex eller makita uansett
Ad|oS Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Er en helt ok investering hvis man liker det og tar mer enn bare sin egen bil, men er litt kostbart med maskin til 3-5tusen for å bare ta sin egen en gang i året syns jeg. Var på treff med Detailersclub i helga, og fikk en liten "wow-opplevelse." Startet på et panser på rød oksidert lakk med en Biltema maskin, litt opgraderte pads og en lakkrens. Produkter til rundt 500kr altså. Etter en runde med denne fikk alle en oppfatning av at dette var veldig bra. Deretter gikk man over til DA og polish, før man gikk oppover i gradene til roterende maskin med en 3stegs jobb. Utrolige forskjeller man fikk! En person som bare fikk se resultatet med Biltema maskinen ville vært kjempefornøyd med dette, så lenge ikke han så hvor bra det kunne blitt med roterende
Odd-M Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hvordan er de produktene som følger med i denne pakken?http://cgi.ebay.com/Meguiars-G220-Polis ... .m63.l1177 Ta en titt på denne pakken: http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing ... d_521.html Kestrel DAS-6 skal være like bra som Meg G220 til en rimeligere sum. Jeg har ikke prøvd noen av maskinene og baserer dette på ting og tang jeg har lest på nettet. CYC trekker velvillig av engelsk mva og hele pakken kommer på £ 170.30 inkl frakt til Norge, pluss norsk mva og evt gebyrer. I den pakken du linker til følger det med to produkter du i mine øyne ikke trenger, #82 og Speed Wax. Når det er sagt, så er du i dette prisleiet ikke langt unna å kunne kjøpe en roterende maskin pluss det nødvendigste av stæsj. Jeg kjøpte en pakke bestående av Hitachi-maskin og diverse 3M-produkter til 3600,- lokalt her i byen. Skal du drive massiv korrigering med en DA-maskin tror jeg du kan belage deg på xxx antall timer med banning og slit. En roterende gjør vistnok jobben på brøkdeler av tiden, atpåtil med bedre resultat. Men den har større potensiale for å skade lakken ved feil bruk...
Ad|oS Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jeg har DAS-6, så du må bare komme til Kristiansand en tur om du har lyst å prøve den... CYC er ikke alltid villig til å sette prisen ned. Har gjort det 1 av 2 ganger jeg har handlet hos dem. Er også noe dårlig service der med tanke på at de ikke svarer på mail og slikt, og at frakten tar lang tid. Og at roterende er raskere enn DA kan jeg skrive under på
Odd-M Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jeg har registert konto hos CYC og når jeg legger ting i handlekurven havner det automatisk uten engelsk mva.
Ad|oS Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Åja, jeg bare leste litt feil... Tenkte på at du skrev at de kunne sette ned verdien på pakken for å spare norsk mva. Men ja, de trekker fra engelsk mva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå