stianfuruseth Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 heisann, Nå trenger jeg noen biler som vil stille opp på photoshoot. Grunnet oppgradert utstyr, så vil jeg gjerne ha noe flott noe å teste å øve på Er det noen i Vestfold området eller i nærheten som kunne tenke seg å stille opp? Jeg er mest ute etter litt spesielle biler, men tar bilde av hva som helst. Fryktelig mange fine BMW`r her inne så tenkte at dette stedet er fint å få tak i fine biler Noen har sikkert sett bildene mine her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0 Sjekk også www.pineye.no samt www.pineye.no/stianfuruseth for flere bilder Håper noen er intr å stille opp, så avtaler vi en dag det skulle passe. Er snakk om en og en bil helst, men tar også bilder i grupper Prisen tar vi på skjønn, så lenge jeg slipper utgift på bensin og bom så vil jeg ikke ha noe utenom det. Så snakk om evn 1-200,- litt avhengi etter hvor langt jeg må kjøre Legger til noen bilder her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Jeg er interessert etter gode bilder! Men er ganske langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Dette kan jeg være med på. PM er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 åssen biler vi du ha da? jeg er med jeg og om du er intr. noen bilder her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=126877&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Dette kan jeg godt være med på Har en Audi A8 med 22" felger og div og så har jeg en Land cruiser med 22" og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 si ifra hvis du er innom sørlandet... har en e36 som er glad i kameralinser ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Han Stian kan sakene sine, kan annbefalast på det sterkaste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 tja, har en gokart da, smc f-kart 200 med skilt. bilde: sånn hvis du vil ta bilde av noe litt spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Dette kunne jeg stilt opp på. Må GJERNE knipse noen bilder av bilen min:) Holder til i nærheten, så bare å si ifra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 kom til mandal bmw paradis har disse til Disp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 har en BMW 7serie (E38) med ALPINA B12 look om det er spesielt nok. den er i fredrikstad. det er 20-30 min fra horten. + 30 min med ferja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Her var det jo kjempemange flotte biler Blir mange som skriver her på tråden, så kan ikke alle som er seriøst interesserte i å avtale en dag/dato for fotografering, sende meg en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Har du noen formening om hva slags biler du ønsker? Jeg kunne godt tenkt meg å få noen gode bilder av både E61'en og E39'en, kunne dette vært et alternativ? Se gjerne i signaturen min for hvordan de aktuelle bilene ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfuruseth Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Har du noen formening om hva slags biler du ønsker? Jeg kunne godt tenkt meg å få noen gode bilder av både E61'en og E39'en, kunne dette vært et alternativ? Se gjerne i signaturen min for hvordan de aktuelle bilene ser ut. Jeg vil helst ta bilder av biler som er hvertfall tilnærmet strøkne, og gjerne gjort noe med som f.esk felger,senk osv. Hvilken type bil det er osv det har egentlig ikke så mye å si. Men disse bilene du har tar jeg gjerne bilder av Send meg en pm med når det evnt kunne passe deg så kan vi avtale en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Jeg bor ikke langt unna iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå