Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Makan som du drar in pokaler da, Terje Det er velfortjent da. Gratulerer! Du er utrolig flink til å få med alle detaljer som gjør en bra helhet. Også er det faktisk en inspirasjon for min del, jeg skal også ha ALT på stell nå som jeg driver med min. Så får vi forhåpentligvis sloss litt om pokalene neste år Tusen takk for det Frankern. Hyggelig å høre, var jo din forgje M3 som inspirerte meg mye. Godt å høre at du får på plass en ny skikkelig E30 som blir et smykke for øyet Hadde aldri trodd jeg skulle kunne klare å vinne noe med denne bilen, men tok vist feil der da. hehe
Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Gratulerer Terje!! Velfortjent det der Naitsirk og Lars89: Tusen takk for det
///Naitsirk Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Slenger meg med innover på fredag jeg og forresten Hvis du skal kjøre om hønefoss kan du møte meg i Åmot eller noe?
Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Slenger meg med innover på fredag jeg og forresten Hvis du skal kjøre om hønefoss kan du møte meg i Åmot eller noe? Det kan jeg gjøre vet du. Ikke noe problem det
Glenno Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Slenger meg med innover på fredag jeg og forresten Hvis du skal kjøre om hønefoss kan du møte meg i Åmot eller noe? Det kan jeg gjøre vet du. Ikke noe problem det Mulig jeg henter touring fredag i Åmot så det hadde passet bra .
JonasD Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Fant enda et bilde jeg, hehe Fra gb forumet
Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Fy faen å blank den ble på bildene a gitt. Meget fornøyd
Rune B. Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Gratulerer så mye! Veldig gøy at du stakk av med den prisen Terje. Vel fortjent.
Stramvaier Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Fy faen å blank den ble på bildene a gitt. Meget fornøyd
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 sykt dårlig bilde! helt urealistisk...
///Naitsirk Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 sykt dårlig bilde! helt urealistisk... Å Herregud! Spar oss a.. Det eneste du driver med innpå det forumet her er massiv kritikk av enten for dårlige bilder, eller så fort det kommer en bil som har satt på andre fangere enn M-tech så ere ramaskrik fra deg!! Skjerp deg gutt.. Ja, du har full rett i å si meninga di, men blir bare å så lei av det samma våset hver gang.
S.Arnesen Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Å Herregud! Spar oss a.. Det eneste du driver med innpå det forumet her er massiv kritikk av enten for dårlige bilder, Selv er jeg dritt lei alle de bildene folk skal legge ut av bilene som er så behandlet at man ikke ville kjent igjen bilen i virkeligheten. Er jo så mye redigering at 90% av bildene ser animerte ut... Gi meg ett bildet av bilen slik den er, ikke hvordan den kunne vært Edit: ikke rettet mot "Mysild" egentlig, selvom det kanskje kunne virke slikt i denne sammenheng...
///Naitsirk Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Å Herregud! Spar oss a.. Det eneste du driver med innpå det forumet her er massiv kritikk av enten for dårlige bilder, Selv er jeg dritt lei alle de bildene folk skal legge ut av bilene som er så behandlet at man ikke ville kjent igjen bilen i virkeligheten. Er jo så mye redigering at 90% av bildene ser animerte ut... Gi meg ett bildet av bilen slik den er, ikke hvordan den kunne vært Skal si meg enig i den Men var flere grunner til det innlegget over..hehe
m-alpin Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 sykt dårlig bilde! helt urealistisk... Å Herregud! Spar oss a.. Det eneste du driver med innpå det forumet her er massiv kritikk av enten for dårlige bilder, eller så fort det kommer en bil som har satt på andre fangere enn M-tech så ere ramaskrik fra deg!! Skjerp deg gutt.. Ja, du har full rett i å si meninga di, men blir bare å så lei av det samma våset hver gang. x2 linsehore
Glenno Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Gi meg ett bildet av bilen slik den er, ikke hvordan den kunne vært Ønsker du det på pm, e-post eller sms?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå