Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildet var dritbra! Man trenger ikke redigere ting ihjel heller. Om det er gjort her vet jeg ikke, men det må gå an å legge ut et uredigert bilde på forumet uten å få huden full. Hvis det er bildet, og ikke bilen, som er viktigst, finnes det sikkert noen fotoforum som passer bedre.

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gi meg ett bildet av bilen slik den er, ikke hvordan den kunne vært :)

Ønsker du det på pm, e-post eller sms? :lol:8):D

Tar det hvor som helst :lol:

Jeg mener ikke det at alle skal ta bilder med mobilen og legge ut på nettet, men jeg syns bildene bør vise hvordan bilen er. Ihvertfall i slike tråder som "her er min bil, hva syns dere" f.eks. Såklart må jo folk få legge ut bilder som er redigert opp i skyene i tråden om bilen sin om de vil, men jeg syns det passer seg dårlig som innledning f.eks...

Skrevet
sykt dårlig bilde! helt urealistisk...

Å Herregud! Spar oss a.. Det eneste du driver med innpå det forumet her er massiv kritikk av enten for dårlige bilder, eller så fort det kommer en bil som har satt på andre fangere enn M-tech så ere ramaskrik fra deg!!

Skjerp deg gutt..

Ja, du har full rett i å si meninga di, men blir bare å så lei av det samma våset hver gang.

hva faen er problemet ditt a?

enhver idiot ser jo at bildet er overredigert til det enorme!

dessuten, er noen biler som ikke er m-tech jeg liker, så det kan du legge av deg!

Skrevet

Gratulerer så masse til trådstarter, nydelig bil!

Ang off-topic om redigerte/uredigerte bilder, så syns jeg alle må få mene det de vil selv, så lenge de sier meningene sine på en høflig måte, og gjerne gir en god begrunnelse!

Skrevet

Nå gir vi oss med den der diskusjonen om bilde som ble lakt ut fra et annet forum. Det har ikke noe med hva tråden skal handle om. Så nå ber jeg om at den diskusjonen legges død i min tråd.

Skrevet
Synst bildet var fett jeg!

Hva polerings produkt og maskin bruker du Terje?

Det spilelr jo ingen rolle på akkuratt det bildet, da det er redigert for å få frem den effekten...

Skrevet

Det spilelr jo ingen rolle på akkuratt det bildet, da det er redigert for å få frem den effekten...

Nå lar vi den diskusjonen være Arnesen. Jeg har ikke noe med det bilde å gjøre, det er fra en annen fyr og et annet forum. Hva han har gjort med det bilde får være han sin sak. Det er ikke det bilde tråden min skal handle om.

Skrevet

Nå lar vi den diskusjonen være Arnesen. Jeg har ikke noe med det bilde å gjøre, det er fra en annen fyr og et annet forum. Hva han har gjort med det bilde får være han sin sak. Det er ikke det bilde tråden min skal handle om.

Har jeg sagt at du har noe med bildet å gjøre? Er vel kanskje du som skal roe ned dikteringen litt nå. Eneste jeg gjorde var å informere "larsen-racing" om hva slags "poleringsmiddel" som var brukt på det bildet, jeg kommenterte hverken hva han hadde gjort med det eller sa noe om at du hadde noe med bildet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...