Stramvaier Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Er ikke ment å virke så negativt. Men jeg skrev at jeg ikke ville ha noe mere diskusjon om det bilde som jeg ikke hadde noe med å gjøre i min tråd, men likevel kom det kommentarer etter det, derfor skrev jeg det slik. Beklager om det virket feil.
fre Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Gratulerer ja Bare vi får bytta ut merke på sideruta bak så er den 100% Blir nesten som å sette på et toyota merke på sideruta.... Koed hvem er det ???? Det er det firmaet som gir mannen i gata de desidert beste prisene på BMW-deler Trist med M3'en forresten. Kommer eksosen ut i frontfangeren neste gang?
S.Arnesen Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Gratulerer ja Bare vi får bytta ut merke på sideruta bak så er den 100% Blir nesten som å sette på et toyota merke på sideruta.... Koed hvem er det ???? Det er det firmaet som gir mannen i gata de desidert beste prisene på BMW-deler Så så jenter, dere er begge pene
fre Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Gratulerer ja Bare vi får bytta ut merke på sideruta bak så er den 100% Blir nesten som å sette på et toyota merke på sideruta.... Koed hvem er det ???? Det er det firmaet som gir mannen i gata de desidert beste prisene på BMW-deler Så så jenter, dere er begge pene Jepp Men så ingen grunn til slik håning i en tråd om en fin bil!
jonr- Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Ble første plass på Rudskogen i dag i klassen for BMW, meget fornøyd med det på Gatebil, vært en flott uke og fin avsluttningen på sesongen. Ble jo 1 plass Beste Europerer på Dokka forgje helg også I morgen er det klart for en tur på gardermoen der Gubransdalene Gatebil har treff. hehe:lol: Du vinner jo omtrent alt som er! grattulerer så mye;)
Morgan GS Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Gratulerer ja Bare vi får bytta ut merke på sideruta bak så er den 100% Blir nesten som å sette på et toyota merke på sideruta.... Koed hvem er det ???? Det er det firmaet som gir mannen i gata de desidert beste prisene på BMW-deler Så så jenter, dere er begge pene Jepp Men så ingen grunn til slik håning i en tråd om en fin bil! He He \:D/ venta litt på denne ja .... Ps Humor fra min side da . Men fin M3 det er sikkert ja
fre Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Gratulerer ja Så så jenter, dere er begge pene Jepp Men så ingen grunn til slik håning i en tråd om en fin bil! He He \:D/ venta litt på denne ja .... Ps Humor fra min side da . Men fin M3 det er sikkert ja her og.. humor Dessuten, Toyota er vel noe alle forbinder med kvalitet og fornøyde kunder. Så, hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå