Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut noen bilder dama tok under banekjøringen lørdag, ikke mange, men noen ble det da :), dere kan jo dere evnt slenge opp flere om dere har, så slipper vi en masse tråder om bilder herifra =)

zc6xv9raokjxuyexcqxi.jpg

u01pesv20wehy0iskyhg.jpg

cmxcgeuy8hs0zx122yh3.jpg

olxglqaeqgt5swmiln2b.jpg

eobyw85npz7xft2le3bq.jpg

x9095usa8ajndfazney5.jpg

fcff932skah3r9gq1fwg.jpg

ii2bww61fmvojbi1ek0f.jpg

23xqc8h8ktp29ryy48m9.jpg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde :D

Det hadde han! Men med unntak av den og den hvite E30'n var "drifte"-heatet sørgelige greier. Begrenset hvor gøy det er å se folk børne... :roll:

Skrevet

Bra oppmøte idag iallefall. Mye freshe doninger der.

Sykt mye E30 med S-motor! 8) Fikk kjørt kamera varmt og batteritomt.

Godt og se at svartflagg grensa var satt litt høyere denne gangen! :)

Nevnte jeg at det var mye grom E30 redskap? :mrgreen:

Skrevet
Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde :D

Det hadde han! Men med unntak av den og den hvite E30'n var "drifte"-heatet sørgelige greier. Begrenset hvor gøy det er å se folk børne... :roll:

Jeg var vell ikke idolet under drifte kjøringa ihvertfall:P, første gang på bane.. den hvite e30'n med s50b30 motoren?, han kjørte ganske heftig:). synes nå han med den sorte e36'n med bur og dekaler kjørte ganske heftig også jeg.

Skrevet
Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde :D Flere banebilder ? Er på jakt etter noen av min fra familiekjøringa :)

Jeg har endel til, men ikke vedt å legge ut, tenker jeg tar turen oppover idag og tar endel flere :), med mindre jeg stikker på banen idag også =)

Skrevet

Fine bilder :) En kompis tok masse bilder, så når jeg får bildene kan jeg legge dem ut her. Kan alle sammen være så snill og legge bildene i denne tråden, så slipper vi 5 forskjellige tråder med bilder fra Våler? :)

Skrevet

Flotte bilder folkens, keep em coming:).

Bra misunnelig på dere som hadde anledningen til å være der i helgen, jeg er på jobb i nordsjøen og er ikke hjemme før over helga. Dårlig timing ja:S. Kommer sterkt tilbake neste år:)

Skrevet

Noen som har bilder av en Rød E24 med gule lykter utpå banen? :) Skulle likt å sett noen bilder fra kjøringa :) Lørdag kveld så hadde jeg et aldri så lite dumt "uhell" i sandtaket bak banen hvor jeg og en kamerat skulle campe og grille og ha det artig på kvelden :P

Skrevet

Jækla smart å stille med en liten golf for å trekke opp biler fra sandfella...hehe..;)

Noen som har bilder av en hvit e92 daffende rundt bana?...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...