Oddey Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Legger ut noen bilder dama tok under banekjøringen lørdag, ikke mange, men noen ble det da , dere kan jo dere evnt slenge opp flere om dere har, så slipper vi en masse tråder om bilder herifra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde Flere banebilder ? Er på jakt etter noen av min fra familiekjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde Det hadde han! Men med unntak av den og den hvite E30'n var "drifte"-heatet sørgelige greier. Begrenset hvor gøy det er å se folk børne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bra oppmøte idag iallefall. Mye freshe doninger der. Sykt mye E30 med S-motor! Fikk kjørt kamera varmt og batteritomt. Godt og se at svartflagg grensa var satt litt høyere denne gangen! Nevnte jeg at det var mye grom E30 redskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Jeg vet ikke om det er nevnt.. Men i dag var det mye gromme E30er der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde Det hadde han! Men med unntak av den og den hvite E30'n var "drifte"-heatet sørgelige greier. Begrenset hvor gøy det er å se folk børne... Jeg var vell ikke idolet under drifte kjøringa ihvertfall:P, første gang på bane.. den hvite e30'n med s50b30 motoren?, han kjørte ganske heftig:). synes nå han med den sorte e36'n med bur og dekaler kjørte ganske heftig også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde Flere banebilder ? Er på jakt etter noen av min fra familiekjøringa Jeg har endel til, men ikke vedt å legge ut, tenker jeg tar turen oppover idag og tar endel flere , med mindre jeg stikker på banen idag også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Fine bilder En kompis tok masse bilder, så når jeg får bildene kan jeg legge dem ut her. Kan alle sammen være så snill og legge bildene i denne tråden, så slipper vi 5 forskjellige tråder med bilder fra Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 her er noen av de jeg tok, har mange flere men har ikke får gått igjennom alle enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Flotte bilder folkens, keep em coming:). Bra misunnelig på dere som hadde anledningen til å være der i helgen, jeg er på jobb i nordsjøen og er ikke hjemme før over helga. Dårlig timing ja:S. Kommer sterkt tilbake neste år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Noen som har bilder av en Rød E24 med gule lykter utpå banen? Skulle likt å sett noen bilder fra kjøringa Lørdag kveld så hadde jeg et aldri så lite dumt "uhell" i sandtaket bak banen hvor jeg og en kamerat skulle campe og grille og ha det artig på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Syns jeg så en som måtte dras opp av en golf jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Jækla smart å stille med en liten golf for å trekke opp biler fra sandfella...hehe.. Noen som har bilder av en hvit e92 daffende rundt bana?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå