Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har av ix`n min på søndagens alternativspor kjøring da?

Har kun funnet et bilde,og det er på en nettside til en fotograf.

Du din syke mann...

090913_8551.jpg

Du klarer å bli svartflagget for drifting med 316i compact, og du klarer jo for pokker ligge breit med en 525ix på tørr asfalt.. :lol:

Ja det der var søren meg brutal kjøring. Trudde kanskje det var feil emblemer bak på bilen jeg, men det var det altså ikke! :D Morsomt å se at det lar seg gjøre :wink:

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men ang. høyttalere... jeg lo godt første gangen flåklypa kom. Helt fantastisk i det en bil dunker i sperra før sjikanen og man hører "oi oi oi!" over anlegget... :lol:

Lo også veldig godt da den lyden fra flåklypa når reodor bruker "radaren" sin kom på under drifteheatet :lol:

Skrevet

Her er noen bilder tatt med mitt utrolig proffe mobilkamera :wink:

ippds1dfqsms0vywoxlh.jpg

v86nuwontzi7iu1zzaoh.jpg

yooslnb0ctucojiqls5f.jpg

d3mc5lo9c4jqjfhpumth.jpg

8p3w0bxqeeyukq761g6i.jpg

gifjf7wlx638y73syl2w.jpg

wvi6qv32whanbhrh2hxx.jpg

dc8oukso7weknms08xmr.jpg

nz49zbxbsolkmqd5gn8a.jpg

vmbrexvekwaca3i7fnj0.jpg

1ikz2jjdsu8btax8r6f5.jpg

0n2c1ojiqo3tiaam9hxj.jpg

z7spo8m2iwak5gd4r58m.jpg

w4myt9gw34s9x7is8rj7.jpg

gq587wh70v3njg9qhaz9.jpg

50viclesrq3lcuj1sdys.jpg

ry6fby505hz16hzhhvrb.jpg

0h96iwunla733wzc0zyh.jpg

xak5gflos2e2631yfi7w.jpg

ra6ea0h22vn6k322vk7s.jpg

lhzmqhh2ywztnvbo09tq.jpg

lytjx135bwmhq65nckpw.jpg

pl1s2704diiqzj6fy7a8.jpg

kgta2ywwzyr6a0o6kgz5.jpg

3pjqh8bqqf7tyn6qpoj2.jpg

mkrbx78j223gyzk66dzp.jpg

2aioj9z2qpislprr628o.jpg

4yeic1w53tvl477to5yc.jpg

g75gy2drz72a253c0jxg.jpg

jm944k5ep8bq2097ygke.jpg

5kafpkaqri0nrogo48se.jpg

eofur2u137cu3nltekij.jpg

n60feb8x8i955t6o00id.jpg

l8kysoagl0gijgy0fiwk.jpg

7ayvlitejmbk77dd9nuk.jpg

dshxvt84cllf90j7edrp.jpg

eker0cw971zbbm0r0lrv.jpg

Presidenten var litt uheldig på slutten av dagen...

1rkn2o8k5c47a5l4dycr.jpg

Treffets største bil!

h8chd0s93ddjs6ovzlxp.jpg

Skrevet
denna var rett og slett genial :D

Lå bak en Volvo 240 i Tønsberg for en stund siden, husker ikke helt hva som stod, men den hadde noe sånt som "Jeg EIER ihvertfall min bil..." stort i bakvinduet. Treffende den og... ;)

Men når det gjelder banekjøring så syns jeg det skulle vært åpnet for biler uten skilt. Hvorfor skal vi "ødelegge" biler hvor 70% av prisen er avgifter?

Burde fått opp en "trackday"-klasse hos NBF hvor man kunne tegne forsikring for en og en dag, og kjørt med biler uten skilter.

Skrevet
denna var rett og slett genial :D

Lå bak en Volvo 240 i Tønsberg for en stund siden, husker ikke helt hva som stod, men den hadde noe sånt som "Jeg EIER ihvertfall min bil..." stort i bakvinduet. Treffende den og... ;)

Men når det gjelder banekjøring så syns jeg det skulle vært åpnet for biler uten skilt. Hvorfor skal vi "ødelegge" biler hvor 70% av prisen er avgifter?

Burde fått opp en "trackday"-klasse hos NBF hvor man kunne tegne forsikring for en og en dag, og kjørt med biler uten skilter.

hehe ja du sier noe der. ett godt eksempel på dette som volvoen hadde var en båt jeg så en plass. det var en diger båt og på selve båten sto det banken sin. og bak hang det ei lita jolle som det sto min sin hehe.

Skrevet

Da har jeg begynt å redigere igjen.. Ser ut til at jeg har fylt opp kvota med drittbilder hvertfall :lol:

Begynner med ett bilde. Måtte friske opp redigeringskunnskapene mine igjen, og da smelte jeg til med noe skikkelig. Ingenting er som HDR, og dete bildet ble tatt på vei hjem ;)

Vegard-HDR.png

Skrevet

Hehe.. Når jeg sier drittbilder, mener jeg drittbilder :lol: Husk at jeg knipser serie, så det som høres ut som 855 bilder, blir egentlig stort sett bare en femtedel. Det er fort gjort å fylle ett minnekort under alternativt sporvalg feks.. :roll:

Neida, de aller værste forkastes, men jeg skal sitte igjen med noen brukandes hvertfall. Legger lista lavere enn vanlig og redigerer også de jeg syns er greie, men ikke bra ;) Og neida, det er ikke mye redigering det er snakk om. Lite redigering på farger da jeg hadde whitebalance på "Cloudy" hele helga og det får fargene virkelig til å "poppe". Måtte nesten tone de ned litt på noen bilder. Stort sett dreier det seg om litt "Higlights/shadow", "Unsharpen mask", fjerning av skiltnr og på med navnet mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...