Rune B. Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Noen som har av ix`n min på søndagens alternativspor kjøring da?Har kun funnet et bilde,og det er på en nettside til en fotograf. Du din syke mann... Du klarer å bli svartflagget for drifting med 316i compact, og du klarer jo for pokker ligge breit med en 525ix på tørr asfalt.. Ja det der var søren meg brutal kjøring. Trudde kanskje det var feil emblemer bak på bilen jeg, men det var det altså ikke! Morsomt å se at det lar seg gjøre
Oddey Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 får gi meg et tilbud uten interiør på pm så kanskje jeg er interisert.. hehe Sender deg en melding imorgen jeg da tenker jeg
K Landre Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Slenger ut disse fra albumet ditt Gunnar.Denne er bare überfet Her er det jo forsyne meg jeg som sitter på og
SSM Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 www.thomasknappen.com Se der ja, bilde av burnouten min og
ViBe^ Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Men ang. høyttalere... jeg lo godt første gangen flåklypa kom. Helt fantastisk i det en bil dunker i sperra før sjikanen og man hører "oi oi oi!" over anlegget... Lo også veldig godt da den lyden fra flåklypa når reodor bruker "radaren" sin kom på under drifteheatet
Endre Hånde Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Var noen dirty tricks på gang da ja.
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Her er noen bilder tatt med mitt utrolig proffe mobilkamera Presidenten var litt uheldig på slutten av dagen... Treffets største bil!
Gunnar Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 denna var rett og slett genial Lå bak en Volvo 240 i Tønsberg for en stund siden, husker ikke helt hva som stod, men den hadde noe sånt som "Jeg EIER ihvertfall min bil..." stort i bakvinduet. Treffende den og... Men når det gjelder banekjøring så syns jeg det skulle vært åpnet for biler uten skilt. Hvorfor skal vi "ødelegge" biler hvor 70% av prisen er avgifter? Burde fått opp en "trackday"-klasse hos NBF hvor man kunne tegne forsikring for en og en dag, og kjørt med biler uten skilter.
MGR Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 noen som har flere bilder av denne? en her inne sin?
carlhaakon Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 denna var rett og slett genial Lå bak en Volvo 240 i Tønsberg for en stund siden, husker ikke helt hva som stod, men den hadde noe sånt som "Jeg EIER ihvertfall min bil..." stort i bakvinduet. Treffende den og... Men når det gjelder banekjøring så syns jeg det skulle vært åpnet for biler uten skilt. Hvorfor skal vi "ødelegge" biler hvor 70% av prisen er avgifter? Burde fått opp en "trackday"-klasse hos NBF hvor man kunne tegne forsikring for en og en dag, og kjørt med biler uten skilter. hehe ja du sier noe der. ett godt eksempel på dette som volvoen hadde var en båt jeg så en plass. det var en diger båt og på selve båten sto det banken sin. og bak hang det ei lita jolle som det sto min sin hehe.
BreitBau Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Da har jeg begynt å redigere igjen.. Ser ut til at jeg har fylt opp kvota med drittbilder hvertfall Begynner med ett bilde. Måtte friske opp redigeringskunnskapene mine igjen, og da smelte jeg til med noe skikkelig. Ingenting er som HDR, og dete bildet ble tatt på vei hjem
spruddel Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Kult bilde BreitBau Men bare sleng ut alle bildene du har tatt du Det du kaller drittbilder er sikkert sånn de fleste andre her er helt greit fornøyd med
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hehe.. Når jeg sier drittbilder, mener jeg drittbilder Husk at jeg knipser serie, så det som høres ut som 855 bilder, blir egentlig stort sett bare en femtedel. Det er fort gjort å fylle ett minnekort under alternativt sporvalg feks.. Neida, de aller værste forkastes, men jeg skal sitte igjen med noen brukandes hvertfall. Legger lista lavere enn vanlig og redigerer også de jeg syns er greie, men ikke bra Og neida, det er ikke mye redigering det er snakk om. Lite redigering på farger da jeg hadde whitebalance på "Cloudy" hele helga og det får fargene virkelig til å "poppe". Måtte nesten tone de ned litt på noen bilder. Stort sett dreier det seg om litt "Higlights/shadow", "Unsharpen mask", fjerning av skiltnr og på med navnet mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå