spruddel Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Space: Hvordan gjøres den automatiske batchjobben i PS? Er det liksom en "mode" du har laget selv som den automatisk gjør på alle bildene du velger?
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Space: Hvordan gjøres den automatiske batchjobben i PS? Er det liksom en "mode" du har laget selv som den automatisk gjør på alle bildene du velger? Antar det er ganske likt som i Paint Shop Pro som også fikser det der meget bra. Du kan først sette på "record", og gjøre de trinnene du ønsker, det være seg watermarks, unsharp mask, osv... alt du kan gjøre er det bare å gjøre på et bilde, og så "save script" etterpå, så starter du batchjobb, velger filer og evt. renaming osv., og velger scriptet du nettopp laget.
spruddel Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Oki Hørtes jo genialt ut Er litt lei av å lage svarte rammer og sette på navn på bilder jeg redigerer på en måte Hvis noen kan legge ut en rask guide til hvordan dette gjøres i PS blir jeg glad
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 http://graphicssoft.about.com/od/digita ... _batch.htm Google Batch photoshop så får du en haug med tutorials..
spruddel Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Takktakk Glemmer helt at det finnes google når man sitter med matte foran seg Husker ikke annet enn bimmers da vettu
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hvis jeg skal gjøre batchjobber så bruker jeg heller Adobe Lightroom.. Neida, liker å redigere.. Hehe..
sveinfeldt Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 noen som har noen bider av en sort e46 på banen på søndagen?
Glenno Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Btw: Både Hagenisse, Glenno og Dr_S har tidligere klaget over lite bilder fra bane. Fokuserte litt ekstra på de så jeg bør ha noen bilder til dere Dette blir spennende BreitBau . Bare glede seg som en unge på julaften da
carmacoma Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Den sølvgråe e28 M5èn var jo uberstrøken! Er den registrert i Norge? km stand?
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Sitter å redigerer, å kommer over ett par bilder med RØDT oblat? Er det ikke PASSELIG sløvt å slippe disse inn på banen?
336mik Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Takker for "komplimenter". Savner fortsatt flere "drifte" bilder,evt film fra hendelsen.
Lars89 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Sitter å redigerer, å kommer over ett par bilder med RØDT oblat?Er det ikke PASSELIG sløvt å slippe disse inn på banen? Holdninga er litt sånn "vi bryr oss ikke om hvordan du har fått skilt, men du må ha det for å slippe inn" Er flere biler på Gatebil med flere år gamle oblater evt med skilter fra trekkbilen e.l. Går fint så lenge det ikke skjer noe
hagenisse Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Holdninga er litt sånn "vi bryr oss ikke om hvordan du har fått skilt, men du må ha det for å slippe inn Cosworth E30'n ble jo sendt hjem...
Dr_S Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Haha, snakk om å være max linselus da! Her er mine bilder: http://tinyurl.com/n7repf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå