Gunnar Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 nissen, Bare vent, knuser deg i familiekjøring til neste år! Må bare få ribba M5en og putta i noen bøttestoler, så blir det bra. Thomaz, Jo, men den stod bare på utstillingen såvidt jeg kunne se, så har ingen banebilder av den.
Stian_B Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Jeg er ikke fornøyd med teknisk. Det ble IKKE sjekket førerkort og om bilen står registrert på eier av bilen.Sjekken for Autoslalom er mer streng enn den som ble tatt her. Sjekka bremevæsken og spørte om batteriet var festet.... Nå vet jeg litt hva det går i så jeg gjorde bilen klar for teknisk før jeg stillte meg i teknisk køen. Heisann, teknisk på våler treffet innebar kontroll av skiver og klosser, kontroll av bremsevæskens kokepunkt og at batteriet satt fast. At det ikke drypper væsker av motor etc. Støy ble målt på banen og de som overstiget dette ble svartflagget. Man er også selv ansvarlig for at bilen er i forsvarlig og forskriftmessigstand. Vi kjører etter veitrafikkloven og kunne alle i teorien mistet lappen hvis politiet hadde hatt radar på en slette der....Kontroll av førerkort var innsjekkens ansvar, samt medlemsskap. Ang hvem bilen står registrert på er en forsikringssak, vi har i oppgave å ikke sende noen utpå med dårlig bremser etc. Trenger ikke være eier av bil som kjører, er lov å låne bil Og vi nektet blant annet enn å kjøre pga mistange om feil reg nr på feil bil så det ble kontrolert men på mistanke. Det blei oppklart med høyere hold.... Var også problem da folk gikk inn til førermøte, vi ga beskjed om å la bilen stå åpen så vi kunne ta teknisk mens de var inne. men stortsett alle låste bilen etc. Derfor var det også litt tregt på lørdag. Håper det ga deg sånn nogenlunde svar... hehe
hagenisse Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Teknisk på min bil på sist NSK-treff ble tatt på ca 30 meters hold.
Glenno Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Så ligger det vel online logg på bilen din også .
Simen! Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 denna var rett og slett genial Hehe, er vel bilen til en meget kjent Gudbransdøl det der
Dr_S Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Var også problem da folk gikk inn til førermøte, vi ga beskjed om å la bilen stå åpen så vi kunne ta teknisk mens de var inne. men stortsett alle låste bilen etc. Derfor var det også litt tregt på lørdag. Håper det ga deg sånn nogenlunde svar... hehe Det var jo rart....at folk ikke ville gå fra ulåst bil..
[space] Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 nissen, Bare vent, knuser deg i familiekjøring til neste år! Må bare få ribba M5en og putta i noen bøttestoler, så blir det bra. Det er vel doktorn som er sjefen av familiekjøring fortsatt, etter snurringen i fjor(?)
Steffan C Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Sjekk paparazziene Gunnar & Simon ([space]) innhalere treffets største mengde dekksmogg . Treffets alt.sport KONGE!
Steffan C Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Er det M5 motor i den hvite E28en? S38 hvis jeg ikke husker helt feil
[space] Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Sjekk paparazziene Gunnar & Simon ([space]) innhalere treffets største mengde dekksmogg . Hehe, var rimelig lav tåke der en stund ja
Stian_B Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Var også problem da folk gikk inn til førermøte, vi ga beskjed om å la bilen stå åpen så vi kunne ta teknisk mens de var inne. men stortsett alle låste bilen etc. Derfor var det også litt tregt på lørdag. Håper det ga deg sånn nogenlunde svar... hehe Det var jo rart....at folk ikke ville gå fra ulåst bil.. Men da kan de heller ikke klage på at det tok tid.... men men helgen er over og alt i alt syns jeg det var knallbra... Vi lærer noe nytt og mer effektivt hvert år... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå