Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bilde:

Er blodharry synes jeg men... ;)

Eyyyy! Harry kan det godt være, men stickersa jeg har i siderutene bak med samme sitat hjelper tydligvis ikke. Er et tiltak for at folk skal holde de jævla pølsene vekke fra lakken. Tydligvis stort problem for mange å hode fingrene vekke fra bilene som står utstillt!

"hmmmh, hva er det? plokk plokk klå klå" Så blir det striper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde:

Eyyyy! Harry kan det godt være, men stickersa jeg har i siderutene bak med samme sitat hjelper tydligvis ikke. Er et tiltak for at folk skal holde de jævla pølsene vekke fra lakken. Tydligvis stort problem for mange å hode fingrene vekke fra bilene som står utstillt!

minner meg på en utstilling jeg var på. sto en ny polert og nyoverhalt cosworth der som eier hadde bygd opp i løpet av mange år. så sto det en familie med to små tasser som hang over sia mens foreldra tok bilder av dem. han la seg intil siden og sklei over bilen :? hadde det vert bilen min hadde jeg nok vurdert og brukt det balltret ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde:

minner meg på en utstilling jeg var på. sto en ny polert og nyoverhalt cosworth der som eier hadde bygd opp i løpet av mange år. så sto det en familie med to små tasser som hang over sia mens foreldra tok bilder av dem. han la seg intil siden og sklei over bilen :? hadde det vert bilen min hadde jeg nok vurdert og brukt det balltret ass

Ofte slikt som er problemet! Folk som har med seg kids på biltreff får passe på dem. Jeg tar ikke ansvar for at ungen dems blir skadet om de er borte å plukker på bilen min. Jeg har snakka til et utall folk som bare MÅ plokke. Noen av dem blir helt rare i trynet, akuratt som om de ble sjokkerte over at jeg sa i fra!

Ligger som regel ikke få timer i vedlikehold og polering av bilene som står på utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man må passe på får at folk ikke skal klå. var jo med Stramvaier når han stilte ut på gatebil messa, han måtte jo stå og passe på bilen hele tiden får folk prøvde og åpne dører og tok på alt som var vett. heldig vis er det ikke slik på BMWCCN siden de fleste der er entusiaster og de tenker ikke bare på seg selv når de ser på biler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har en svært snodig måte å "se" på. Verste eksempelet jeg har var han som satte seg oppå panseret til den 997 GT3 Turboen på Gatebilmessa. Så tok han merkelappen som sto under vindusviskeren og leste den mens han satt med hele vekten oppe panseret. Da var det mer enn bare meg som kikka.... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har en svært snodig måte å "se" på. Verste eksempelet jeg har var han som satte seg oppå panseret til den 997 GT3 Turboen på Gatebilmessa. Så tok han merkelappen som sto under vindusviskeren og leste den mens han satt med hele vekten oppe panseret. Da var det mer enn bare meg som kikka.... :shock:

Jeg hadde ikke stått å kjikka, jeg hadde gått bort til vedkommende å gitt han en preik og sakt at han burde stikke...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at for mange, er det å ta på og røre ved noe halve opplevelsen.. Tenk deg å ha sex med dama, men du får ikke være borti ho.. :lol:

For all del, jeg skjønner poenget deres, men jeg ønsket faktisk at folk skulle ta på lakken min. Kjenne hvor glatt og smooth den var. Kjenne hvordan lakk EGENTLIG skal være.. Er jo selvfølgelig noen idioter der ute, og småbarn må man jo alltids passe på, men om man er redd for å få riper fordi noen stryker over lakken, er det faktisk helt HØL i hue å kjøre bilen på banen hvertfall.. Der er det jo steinsprut ut av ville h**** HELE tiden med mindre du ligger å sinker alle på banen..

Dessuten er får man jo mer riper av en tur etter en vanlig norsk riksvei enn man får av at den står på utstillingen. Faren for at det skal skje noe er jo millionvis av ganger større.. Tenk på åssen kraft ETT eneste sandkorn utsetter lakken for i det du kommer i 100 km/t og drar det bortover lakken på panseret..

Nei er ikke noen vits å være så innmari prippen på det. Da får man i allefall komme standsmessig nok med bilen inni en lukket skaphenger da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...