Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er det voksne som er værst faktisk...

Enig der. Noen voksne har innarbeida en slik "breial" og "her kommer jeg" holdning til det meste rundt seg. Har sett mange ganger folk kommer klaskende og legger hånda på taket av bilen og setter ned like foran framruta.. Jeg forundres hver gang..

Det har jo noe med at man etterhvert forstår at bil ikke er en så forbanna viktig del av livet, og at de er til for å brukes :lol:

Det er nok mye sant i det, men det er nå noe som heter å resepektere andre mann eiendom. Folk er i forskjellige livsfaser, og har ulike prioriteringer og syn på ting. En som har lagt ned kjempemasse arbeid på opppussing av huset ville vel neppe likt at noen kom inn med grisete klær og sko og smelt hender og føtter utover spisebord og sofa. Kjenner til folk som går av skaftet om naboungen har kasta en fotball som ligger "skjendende" til i hagen hans... Og blir det parkert en bil i gata foran huset hans så flipper han ut, fordi det ødelegger utsikten. Finns mye slags folk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det voksne som er værst faktisk...

Enig der. Noen voksne har innarbeida en slik "breial" og "her kommer jeg" holdning til det meste rundt seg. Har sett mange ganger folk kommer klaskende og legger hånda på taket av bilen og setter ned like foran framruta.. Jeg forundres hver gang..

Det har jo noe med at man etterhvert forstår at bil ikke er en så forbanna viktig del av livet, og at de er til for å brukes :lol:

Det får meg til å tenke på de kattene enkelte har, som til stadighet enkelte steder legger seg på kalde nypolerte pansere med masse grus som lager heftige riper. Eier av katten mener det er frie dyr som er greit gjør slikt, selv om hele bilen må lakkes opp igjen for 30 000,- lapper. Eiere av slike katter syntes de er uten skyld. Ja ja kansje er det slik? Det er jo tross alt en rettighet at andre skal få lov og at andre må jo selvsagt tilrette legge seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legge ut bilder det om dere ikke alt har lagt ut gutta, fordi dere liker vel å bidra? ;-).

Godt det er romslig når de fleste bilder er lagt ut. Er igrunn diskusjon med sammenhengen bak bildene også slik jeg ser det :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen som har en svært snodig måte å "se" på. Verste eksempelet jeg har var han som satte seg oppå panseret til den 997 GT3 Turboen på Gatebilmessa. Så tok han merkelappen som sto under vindusviskeren og leste den mens han satt med hele vekten oppe panseret. Da var det mer enn bare meg som kikka.... :shock:

...jiis

Det går faktisk ikke an..

apropo.. hehe.

Ei venninne sendte meg DETTE bildet som hun hadde tilfeldigvis funnet på facebook for noen uker siden. (Jeg har ingen anelse på hvem disse er.)

Det er av LH 91380, som var bilen min for 2årsiden eller noe.

jeg kjenner igjen plassen der den sto og husker at en hel dag ble ødelagt da jeg fant noen uforklarlige riper på panseret.

Her sklir a nedover panseret mitt.. hehe

HADDE dette vært min nåværende bil, så hadde jeg ikke tatt det så pent......

xgfjxt3dnw5s3wttyq1v.jpg

Denna helvettes russen :P

2 russegutter slo jo i stykker bakruten på m3'n bare for "gøy" også.

Har enda ikke funnet ut hvem det er, men den tid kommer nok :)

hadde dette vært min bil hadde jeg anmelt det, altså folk burde skjønne hva som er mitt og hva som er ditt og det er normal folkeskikk og ikke gjøre sånne sakter, en kompiss av meg kjører en sierra, fikk knust bakruta bare fordi vi titta på noe "rånere" også tok vi dem heldigvis når dem kjørte forbi oss når vi merka at den var knust, gikk rett til mor og far og fortalte hva som hadde skjedd også var det bare for dem og punge ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde :D Flere banebilder ? Er på jakt etter noen av min fra familiekjøringa :)
Jeg også ville gjerne hatt noen bilder fra familie kjøringa.

Fra søndag helst.

Det lå to damer å tok bilder på gresset i depo svingen.

de har sikkert masse bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy, han med e28en, han hadde PEILING på å sladde :D Flere banebilder ? Er på jakt etter noen av min fra familiekjøringa :)
Jeg også ville gjerne hatt noen bilder fra familie kjøringa.

Fra søndag helst.

Det lå to damer å tok bilder på gresset i depo svingen.

de har sikkert masse bilder.

rart ikke fler tok bilder av bilen din. eneste E46 alpina i norge du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...