hagenisse Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 En bil snittet dekkene i sjikanen og en annen ville snu verden opp-ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Takk for fine bilder av min touring du la under happenings Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Har lagt ut masse bilder under Happenings her inne... .... og noen hundre til. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Orket ikke sette i gang å redigere på disse, men håper noen av de faller i smak allikevel! Hvis noen ser noe brukbart de vil ha kan dere heller få originalen og redigere selv. Her var det mye fint å hvile øynene på, flotte bilder! Takk til alle for et veldig hyggelig treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Dama lurer på om noen knipsa når det var dameheat? Vil ha bevis på at ho kjørte på bane... Jeg tok bilder under dameheatet på lørdag ja. De ligger under Happenings de og. Kan ikke love at jeg har tatt av alle, men har nok fått med de fleste bilene som var utpå flere heat på lørdag - tok ikke bilder under alle heatene. Håper forøvrig de fleste finner seg selv, så har jeg "betalt tilbake" litt fra alle de gangene jeg har kjørt og blitt tatt bilde av uten å ta bilder selv. Er alltid moro å finne bilder av seg selv når man har vært på banen. Håper folk blir flinkere med å legge ut - er så sinnsykt mange med kamera og få som legger på nett. Så rart? Jeg er imponert over kjøringa til enkelte på drifteheatet - spesielt fyren i e28'en har jo en vanvittig bilkontroll, men det andre folk drev med er jo bare tøys. Stå stille og burne kan man gjøre på en parkeringsplass i steden for å ødelegge og oppholde banen, og slik enkelte holdt på med å snu, kjøre feil vei og samtidig lage masse røyk grenser til idioti. Må du slutte å tulle nissen. Det var jo bare moro. Jeg syns det var mer idiotisk at flaggvaktene skulle ha en times lunsj 1.5 time etter kjøringen begynte.. Alternativ-heatet var dagens høydepunkt underholdningsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Alternativ-heatet var dagens høydepunkt underholdningsmessig. Helt enig! Rune sørget for å lage show med e28'n nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Sett bort fra nevnte E30r og E28 så var det sladdeheatet ikke så mye å ropa hurra over, rent sladdemessig . Jeg tok opp sladdeheatet fra i fjor på video... og det er mange av de samme som er like fra i fjord. Faktisk mange av de eksakt samme. Vi får skylde på at biler som er justert inn for sporkjøring ikke egner seg like godt i stabil posisjon på bredden Men underholdning - ja! Burnebinge ala det de har på gatebil hadde nok dekka mye av behovet for de som må burne rundt og rundt. Alternativt sporvalg er litt misforstått... i mine øyne handler det om å kjøre alt man orker, men samtidig få lov til å sladde inn og ut av svinger, og dra noen skikkelig saftige powerslides utover strekkene. I mine øyne hadde vi ikke trengt et eget heat for dette, hvis alle hadde klart å brukt hodet (!) Og det forutsetter også streng håndhevelse av "tåke"billistene der ute som er farlig for resten av feltet. (speilbruk, avstand, idiotforbikjøringer, sladding med folk helt oppi bakfangeren etc). Men styret er ikke enig i det, og vil skille de i to heat. Mange av de erfarne sladdesjåførene befant seg også denne helgen på Rudskogen, det manglet iallefall ca 10-12 E30r som er bankers på sidelengs kjøring. Det var veldig positivt at man fikk kjøre den gamle sløyfa under sladdinga, skal vi håpe på hele banen nesten år (I fjor hadde man kun sørsløyfa)? Smart opplining av bilene, med innkjøring helt i sørenden! Ser arrangørene begynner å lære fra floker tidligere, bra! Godt å se at det var litt slakkere strikk på svartflaggingen også! Forslag til neste år må være burnebinge og hyppigere bruk av blåflagg. Syns også man kan ta en skikkelig diskusjon på om familiekjøring, damekjøring og frikjøring er en 3 delt modell man vil fortsette med, eller om man vil reorganisere klassene litt etter erfaring/motoreffekt. Novice, rookie og pro hadde vært fint spør du meg Men nok negativitet fra min side. Alt i alt syns jeg det var et kanontreff, med veldig bra oppmøte og mye hyggelige folk. Litt bilder, uredigert. Bare å linke opp mot andre forum. Klager på synlige skiltnr eller annet kan sendes på PM, så forsvinner bildene. Skremmende mye hvite biler.. Den tøffeste bilen med 500hks biltema lampe som gir den råderett hvor som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 kan noen forklare meg grunnen til at man har tatt av skoa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Det var vel denne vann ventilen røyk på.. Kokende vann på beina kan ikkje være gøy...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 var hyggelig å være hos fattern i helga på vormsund å se alle de flotte bimmers'a cruise forbi;) neste år skal jeg jaggu prøve å komme jeg åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Noen fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Gunnar: Fant noen bilder der ja,supert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Mange fine bilder Det er ingen som har bilder av en sølv E46 320d med skilt foran hvor det står ARGENT? Lå blant annet utti sandfella etter s-kombinasjonen forbi depotsletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Må du slutte å tulle nissen. Det var jo bare moro. Jeg tuller ikke. Drifting er fint, herjing trenger man ingen bane for å holde på med. Var nok av folk i kø til å bruke den til mer fornuftige ting.. Jeg syns det var mer idiotisk at flaggvaktene skulle ha en times lunsj 1.5 time etter kjøringen begynte.. Haha, da skulle du kommet søndag! Kjøring 13-18, men med flaggvaktlunsj fra 14-15.. Alternativ-heatet var dagens høydepunkt underholdningsmessig. Selvfølgelig er det det når man ikke kjører selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå