Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjedde egentlig?

Jeg mistet styringen på fremhjulene etter svingen rett før langstrekken, så det gikke bare rett frem og fikk en retur og sklei sidelengs ut i sandfella i sikkert 30-40 km, ble bråstopp i sanda og veltet sakte rundt.

Presidenten sa han var så sta så han skulle igjennom sjikanen, så traff han den ene dekk stabbelen og rev og hele ene siden, ifølge det han sa, fikk ikke sett bilen selv. dette var med 10 min mellomrom elns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt bil med nok gamper til å sladde og drifte med så hadde det nok blitt noen svarte flagg på meg! Jeg håpet på regn på søndag, men fikk ikke det.

Uansett, noen som fikk noen bilder av M3en min på banen på søndag?

Rev i en liten burnings før jeg kjørte inn for dagen.

Tok endel bilder av bilen din på Søndag, laster opp nå.. kommer link snart :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det hadde de pene røde og hvite våler stripene langs hele venstresiden.... hehe... stygt å le av det men var selv i sandfella så vet hvor fort det kan skje.... gikk heldigvis litt bedre med meg....

Hvilken sandkasse var det du endte opp i da? er aldri noe gøy når slik skjer, for min del er det mest karosseri og plastik som fikk gjennomgå, så alt drivmessig så helt ut, eneste ene støtte greia venstre bak som fikk seg en trøkk så det ut som. så alt ellers så helt ut. karosseriet så mindre vakkert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...