Gå til innhold

BMWCCN Våler 12-13 Sep. Bilder, sleng ut her

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer det hadde de pene røde og hvite våler stripene langs hele venstresiden.... hehe... stygt å le av det men var selv i sandfella så vet hvor fort det kan skje.... gikk heldigvis litt bedre med meg....

Hvilken sandkasse var det du endte opp i da? er aldri noe gøy når slik skjer, for min del er det mest karosseri og plastik som fikk gjennomgå, så alt drivmessig så helt ut, eneste ene støtte greia venstre bak som fikk seg en trøkk så det ut som. så alt ellers så helt ut. karosseriet så mindre vakkert ut.

leika i sandkassa etter sjikanen ved depoet.... var når det regnet lørdag, gikk på gassen litt tidlig ut derifra pluss at jeg lå på "curbsen" noe som er sinnsykt glatt på vått.... og en e28 tømte bynnpannen sin der rett føre...

hehe tok heldigvis kun sportevoleppa under cecotto leppa... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det hadde de pene røde og hvite våler stripene langs hele venstresiden.... hehe... stygt å le av det men var selv i sandfella så vet hvor fort det kan skje.... gikk heldigvis litt bedre med meg....

Hvilken sandkasse var det du endte opp i da? er aldri noe gøy når slik skjer, for min del er det mest karosseri og plastik som fikk gjennomgå, så alt drivmessig så helt ut, eneste ene støtte greia venstre bak som fikk seg en trøkk så det ut som. så alt ellers så helt ut. karosseriet så mindre vakkert ut.

leika i sandkassa etter sjikanen ved depoet.... var når det regnet lørdag, gikk på gassen litt tidlig ut derifra pluss at jeg lå på "curbsen" noe som er sinnsykt glatt på vått.... og en e28 tømte bynnpannen sin der rett føre...

hehe tok heldigvis kun sportevoleppa under cecotto leppa... hehe

aah, typisk at det begynte å regne iblant, kunne ha hvert fint vær hele helgen =P

Slik her endte det med M3'n min :P.

p59tpquklai0qyrni0zz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja var ikke en bil som tok meg på våt heat, men hjelper ikke det når jeg stod i sanda... hehe fikk litt horn i panna..... hehe og søndag måtte jeg kjøre sakte på sletta forbi støymålingen hehe da jeg fikke eksos lekk på lørdag som utvidet seg godt til søndags ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lå rett bak deg når det skjedde.. Fort gjort der altså!

Slapp forøvrig forbi 2stk E30 M3 er i det heatet, og begge endte i sandfella rett etter de hadde kommet forbi.:o

Tok det ganske piano på vått siden jeg ikke føler jeg har helt kontroll da enda...

Bedre det... hehe fikk litt for mye horn jeg gitt, da gikk det slik... hehe men men sånt skjer var griseglatt og fikk mange forvarsler på det hehe men tok ikke hintet hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig Oddey? Jeg dro hjem samtidig så du kjørte ut så jeg så det ikke..

Hm, startet med litt for høy fart ut av svingen og dekkene begynte å bli temmelig slitt forran, så jeg fikk ikke feste med fremhjulene så det gikk rett frem, så plutselig tok det tak og jeg sklei sidelengs inn i sandfella, hadde sikkert ikke mere enn 40 km da jeg traff sanda, hvis i hele tatt det, men ble bråstopp og veltet sakte men sikkert rundt på taket.

takk og lov at eneste skaden er karosseriet, ikke noe skader på motor/radiator eller drivverket, eneste venstre bakre hjulet som fikk seg en trykk og bøyde ene festet/stagget? der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen da den kom inn så forholdsvis grei ut.... knall delebil.... hehe litt vanskelig å få solgt karosserideler bare... hehe.... syns også forsåvidt det er upraktisk med sandkasse inni bilen;-) hehe

Hehe, lurer på om jeg skal selge hele bilen komplett uten interiøret eller selge den i deler, skal uansett handle ny m3 går jeg ut ifra :).

Sandkasse? skjønner ikke helt hva du mener nå altså :P:D

Grunnen til sanda er vell fordi jeg tok opp begge frem vinduene for å komme oss ut, da dem snudde bilen stormet sanda inn.

8ew25sdb66p08fgi3guk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har av ix`n min på søndagens alternativspor kjøring da?

Har kun funnet et bilde,og det er på en nettside til en fotograf.

Du din syke mann...

090913_8551.jpg

Du klarer å bli svartflagget for drifting med 316i compact, og du klarer jo for pokker ligge breit med en 525ix på tørr asfalt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...