carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Den var rett og slett nydelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jepp. Flott å se på, samtidig som den er effektiv på banen. Tipper han hadde solgt fort hvis bilen ble lagt ut til salg... Det gjør den sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jepp. Flott å se på, samtidig som den er effektiv på banen. Tipper han hadde solgt fort hvis bilen ble lagt ut til salg... Det gjør den sikkert ikke. hehe ja. da hadde jeg vertfall vert rask ute og handla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det hadde nok i så fall blitt etter en budrunde med undertegnede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nå skal vel ikke sjåføren heller undervurderes som årsak til at den bilen går radig rundt banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Bra med bilder.Fant tilogmed noen av min =) Håper noen har knipsa noen bilder fra familiekjøringa og. Hadde vært moro og sett kjerra på banen. Noen som veit hva som skjedde med han som ble henta av ambulansen ? tror han fikk noe illebefinnende Ble meg fortalt at vedkommende fikk et epilepsianfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nå skal vel ikke sjåføren heller undervurderes som årsak til at den bilen går radig rundt banen... Så sant, så sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 noen som hadde flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå