Gå til innhold

1993 BMW 318i

Paula89
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min!

Dette er min BMW 318i 1993 modell. Har hatt den i to år nå, og utseende er nesten uforandret! :lol: Dette er min første bil, så jeg har blitt ganske glad i den :) Vinteren 2008 greide jeg og havne i grøfta takket være nedslitte vinterdekk. Det så ille ut først, for på måten den lå i grøfta fikk det til å se ut som om den var blitt rammeskeiv, men det var den heldigvis ikke blitt. Bilen min fikk kun en liten bulk på venstre framdør, og fronten min fikk noen små skader, så jeg slapp billig unna. Fronten er selvfikset, men det er lett å se at den har vært skadet. Planen er å kjøpe ny M3-front, og fikse den ene bulken! Har også planer om å pusse den helt ned og lakkere den opp på nytt, men det får bli med tiden! Nye felger må jeg også ha, de jeg har nå var ganske kantkjørt da jeg kjøpte bilen, derfor blir det å kjøpe nye når jeg får fast jobb! :)

Tar gjerne imot tips om hvilke felger som passer til bilen min!! ;D

6vwvjzl15cbbtreez3ly.jpg

ir9xjkjf3icydyfdzcsx.jpg

md8b679alfju7t29ub1s.jpg

oxvsy0rq1jab9chy270w.jpg

lqq0rxal0ng0m3m89gwl.jpg

ewwujin9y3qafuickesg.jpg

1z62akrmowruubj7y8xz.jpg

pf9zjfcfyj5jv9ilskwi.jpg

lwb3y23vost37r95l5qj.jpg

69srnxpjzmxmvm403h2a.jpg

6eb9qxjxgk0hsqntpcy5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen din er fin som den er jeg også Paula ;) fin biledene ble da, har ikke sett gjennom skikkeli di bildene av bilen din jeg tok enda jeg :P må jeg nestn gjøre :lol::wink:

Ja, vi må også ta oss en tur å ta bilder av begge bilene igjen :P kanskje vi kan ta oss en tur på averøy å ta bilder fra atlanterhavsveien :D da kan vi få en del fine bilder :P jeg vet også om ett par plasser til hvor vi kan ta bilder av gullene :D kanskje elin også vil være me ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen din er fin som den er jeg også Paula ;) fin biledene ble da, har ikke sett gjennom skikkeli di bildene av bilen din jeg tok enda jeg :P må jeg nestn gjøre :lol::wink:

Ja, vi må også ta oss en tur å ta bilder av begge bilene igjen :P kanskje vi kan ta oss en tur på averøy å ta bilder fra atlanterhavsveien :D da kan vi få en del fine bilder :P jeg vet også om ett par plasser til hvor vi kan ta bilder av gullene :D kanskje elin også vil være me ;)

jepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...