Paula89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Bilen min! Dette er min BMW 318i 1993 modell. Har hatt den i to år nå, og utseende er nesten uforandret! Dette er min første bil, så jeg har blitt ganske glad i den Vinteren 2008 greide jeg og havne i grøfta takket være nedslitte vinterdekk. Det så ille ut først, for på måten den lå i grøfta fikk det til å se ut som om den var blitt rammeskeiv, men det var den heldigvis ikke blitt. Bilen min fikk kun en liten bulk på venstre framdør, og fronten min fikk noen små skader, så jeg slapp billig unna. Fronten er selvfikset, men det er lett å se at den har vært skadet. Planen er å kjøpe ny M3-front, og fikse den ene bulken! Har også planer om å pusse den helt ned og lakkere den opp på nytt, men det får bli med tiden! Nye felger må jeg også ha, de jeg har nå var ganske kantkjørt da jeg kjøpte bilen, derfor blir det å kjøpe nye når jeg får fast jobb! Tar gjerne imot tips om hvilke felger som passer til bilen min!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Velkommen til Bimmers Så ut som en skikkelig pen bil du har Legg ut flere bilder av gliset da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Velkommen til forumet:) flott bil, men nye felger og framlykter så er den knall. Flere bilder savnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 er det brokatrot metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 er det brokatrot metallic? Cherrybrown heter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Velkommen til forumet:)flott bil, men nye felger og framlykter så er den knall. Flere bilder savnes. Takker! synes bilen min er fin som den er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Synes bilen din er fin som den er jeg også Paula fin biledene ble da, har ikke sett gjennom skikkeli di bildene av bilen din jeg tok enda jeg må jeg nestn gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 så veldig pen ut denne velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Synes bilen din er fin som den er jeg også Paula fin biledene ble da, har ikke sett gjennom skikkeli di bildene av bilen din jeg tok enda jeg må jeg nestn gjøre Ja, vi må også ta oss en tur å ta bilder av begge bilene igjen kanskje vi kan ta oss en tur på averøy å ta bilder fra atlanterhavsveien da kan vi få en del fine bilder jeg vet også om ett par plasser til hvor vi kan ta bilder av gullene kanskje elin også vil være me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 så veldig pen ut denne velkommen til forumet. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Synes bilen din er fin som den er jeg også Paula fin biledene ble da, har ikke sett gjennom skikkeli di bildene av bilen din jeg tok enda jeg må jeg nestn gjøre Ja, vi må også ta oss en tur å ta bilder av begge bilene igjen kanskje vi kan ta oss en tur på averøy å ta bilder fra atlanterhavsveien da kan vi få en del fine bilder jeg vet også om ett par plasser til hvor vi kan ta bilder av gullene kanskje elin også vil være me jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 velkommen t forumet du au da va på tide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 På tide å rense sensoren på kameraet? Fin bil forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 velkommen t forumet du au da va på tide Takk takk va nå ikke så seint ut æ da, va nå innpå ett par daga ette Inger Marie visst ikke om na sia før ho visst den te mæ ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå