///MPower Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 da var jeg endelig begynt med demontering. fikk ikke tatt så mye bilder før jeg måtte gå ikveld. men har fått gjort endel på en kveld. mellomaksel og eksos demontert, bakerste lager på mellomaksling var MEGET slakk i og tror det er derfor det har vært vibrasjoner i bilen girkasse,clutch og svinghjul demontert. liten lekkasje fra oljeretur fra toppen. demontert dempere og bremser framme. bærearmer må nok varmes og presses ut. de satt noe sykt i nav. ganske grei oljelekkasje fra membran på kjedestrammer. måtte bestille noe smådeler som jeg så måtte byttes. neste er bakstilling som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Se der ja dette blir bra. De vibrasjonene du skriver om her, er det konstant under kjøring og over en viss hastighet (øker med farta)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 jeg hadde konstant vibrering. uansett turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 da var felger kommet i hus og måtte jo bare se hvordan det kommer til å bli ca. 10x19 på bilde OZ FUTURA bilen er dritskitten. de er ikke super strøken, men en liten vask og polering er de ganske bra. har montert en del i understell, kommer bilder av det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 fy flate! dritrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 det der blir utrolig bra!! Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 rååååå rc bil! hvor får man tak i slik? er de dyre? bensin-bil antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 takker. tror også det blir meget bra venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 fikk tatt noen bilder idag men mange var dårlig. skiftet det siste hjullager bak og montert nye skiver og alt nytt av håndbrekk. fikk også montert hjullager foran og bremser. bremsene er 4 stemplet e32 750.324x30mm skive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 takker. tror også det blir meget bra venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster. ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i? knall pen touring også! kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 takker. tror også det blir meget bra venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster. ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i? knall pen touring også! kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen. da har du ikke sett mange m5 touringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 takker. tror også det blir meget bra venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster. ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i? knall pen touring også! kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen. de ligger vel på 3k ca. han kjøpte gjennom en kar tror jeg det var. får m5 touring i alle farger bmw hadde på den tiden. syns ikke det er så mange daytona touringer. er en del svarte også, den forrige min var svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 da har du ikke sett mange m5 touringer eyh,kom an.. vær grei har sett 10 stk + - alle i lilla farge, merkelig nok. så er da ikke rart jeg spurte om nettopp dette...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Motor sport Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 takker. tror også det blir meget bra venter bare på dekk no så blir det stilling av høyden rc bilen er en kamerat sin. elektrisk. ganske bra kaross utfra orginal. vet ikke hva sånt koster. ah.. ok. gidder du å høre med han hvor han fikk tak i? knall pen touring også! kom m5 touring i flere farger? har kun sett de i denne fargen. de ligger vel på 3k ca. han kjøpte gjennom en kar tror jeg det var. får m5 touring i alle farger bmw hadde på den tiden. syns ikke det er så mange daytona touringer. er en del svarte også, den forrige min var svart. Hei Er jeg som eier RC bilen, har lagt ut en god del penger på den, men nesten ingen ting er orginalt lenger. Detter karroserie er ikke lenger i produksjon lengre . var på jakt etter en til, for et år siden, men det ble en lamborghini countach istede. min trenger litt lakk og er litt små skader på den etter uhell Send en pm viss du lurer på mer, Og hvis du finner ut at de er begynt å selge de igjen gi en lyd,. morfars.dk kan være et sted å leite, beklager of topic. Men kansje du slipper mer spørsmål om den bilen min. skal vi skru i kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Får kjøpe deg bolter du skrur i navet, med linx-gjenger i andre enden.. Da tror jeg de vil stresse litt med å få de av sorry men dette sjønte jeg ikke helt. idiot forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå