Dirty Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 GodKveld godfolk Driver å sikle litt på å bygge om til facelift da jeg har planer om nytt panser uansett. Men det jeg lurer på. Panser skjermer lykter Er det noe mer som må byttes? og passer delene uten noen form for modifisering ? e46 er ikke min sterke side akkuratt
awt Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Går litt rundt med samme tanker som deg, men får se hva det blir til. Du trenger i tillegg listene under lyktene og grill, men du har i hovedsak ramset opp det mest nødvendige så vidt jeg kan se.
Dirty Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 aha okei, ja takk takk, hmm ser ut som de ikke selger carbonpanser på gs til facelift hmm
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Koed selger ombyggingskit fra preface til facelift til sedan/touring . Kan jo sende en mail til de å høre hvilke deler du trenger
awt Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 De hadde til coupé også før, men dette er fjernet av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå