Breitling Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Er det flere enn meg som har fått følgende PM fra en bruker som heter: RoorneHoona Sitat: Good day, sun shines! There have been times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person. I have never imagined that there weren't any need in large starting capital. Nowadays, I feel good, I begin take up real money. It's all about how to choose a correct companion who utilizes your money in a right way - that is incorporate it in real business, and shares the profit with me. You may ask, if there are such firms? I'm obliged to answer the truth, YES, there are. Please be informed of one of them: http://www.adressen_er_fjernet.com Noe mulighet fra moderatorer å blokkere denn brukeren, da dette kan bli et problem i fremtiden??
becken Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Yupp.....jeg fikk den også nå fra samme bruker!! Få "han" ut... Fra: RoorneHoona (Online) Til: becken (Online) Skrevet: Man Sep 14, 2009 11:08 Tema: 2000 per day of income without huge starting capital Hi! You may probably be very curious to know how one can manage to receive high yields on investments. There is no initial capital needed. You may begin earning with a sum that usually is spent on daily food, that's 20-100 dollars. I have been participating in one project for several years, and I'm ready to let you know my secrets at my blog. Please visit my pages and send me private message to get the info. P.S. I make 1000-2000 per day now. håtetepe://www.theblogmoney.com
EirikL Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Har ikke fått noe selv, men slikt må bort fra forumet med en gang. Har ingenting her å gjøre!
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Har ikke fått noe sånn. Har heller aldri fått en spam-mail i mitt liv så tror jeg er heldig sånn sett
Øyvind L. Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Jeg fikk den også.. Leste de to første linjene også slettet jeg den.. Ferdig med det.
Hawkon88 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Neimen gunnar! Hva om dette var på vei til å bli den nye Stian Sørlie? Også bortviser du han fra bimmers på den måten!? hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå