Hawkon88 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hva med å finne navn ut ifra fargekodene til BMW?http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder støtter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Ener'n, -eller Enern om du vil. (Den kommer ikke til å høre etter allikevel... ) Smak litt på navnet... Ener'n.... BMW 1-er, og assosierer samtidig litt til motorlyden "ern-ern". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Ener'n, -eller Enern om du vil.(Den kommer ikke til å høre etter allikevel... ) Smak litt på navnet... Ener'n.... BMW 1-er, og assosierer samtidig litt til motorlyden "ern-ern". hehe,når det først er så galt kan den vel hete to`ern å være homo i dette åpne samfunnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 hehe hadde noe av det samme jeg, konen ville ha katt og jeg trumfet igjennem at jeg fikk kjøpt meg vannskuter katten heter nå miss polaris men det kan jo egentlig være det samme kattejævelen kommer jo ikke når man kalder likevel... så da hadde jeg gått etter ett navn som lyter godt når du står på verandaen og skriker "wroom wroom" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Moses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Gunnar? dagens...Sitter her å ler godt for meg selv nå. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 hehe hadde noe av det samme jeg, konen ville ha katt og jeg trumfet igjennem at jeg fikk kjøpt meg vannskuter katten heter nå miss polarismen det kan jo egentlig være det samme kattejævelen kommer jo ikke når man kalder likevel... så da hadde jeg gått etter ett navn som lyter godt når du står på verandaen og skriker "wroom wroom" hehe, du sier noe der, tenkte litt på winkelhock. men den høres litt wierd ut om man ikke "kjenner til personen".. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 "Kattjævel"? "Klolørrva"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 hva med å kalle den noe den ligner på? feks er den svart med hvite poter så kall den mysild!!haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hva med å finne navn ut ifra fargekodene til BMW?http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder støtter den! Ja, bikkja til ei venninne av meg hette Azura... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 OptiPUSprime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Warsteiner Eller clutchen "Gå ut å luft clutchen kjerring!!" " Slipp ut clutchen!! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Gunnar? dagens...Sitter her å ler godt for meg selv nå. +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 sugern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Bimmi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå