jonr- Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 gjelder denne: koffertlokk E-46 coupe i glassfiber (CSL look 5,8 kg) Fås på GS til kr 3700,- http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/34030.jpg Er det noen som har installert denne på sin e46 m3 evt e46 3-serie? Hadde vært supert med info om passform, utseende, etc. Bilder? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Har ikke hørt noe spesielt om den selv. Ble anbefalt å kjøpe den av carbon hos mitt lokale karroseri verksted, da glassfiber kan slå seg vrang i norges vintere og dermed sprekker opp i lakken... Men har ingen erfaring med det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 (ettersom begge veier like mye og bakluken skal lakkeres i bilens farge, så tenkte jeg det var like greit og spare pengene på å kjøpe glassfiber istedet for carbon.) bra tips! flere gode råd? =) Jeg har forstått det som at selve "spoileren" kan variere veldig i høyde. jeg er ute etter noe i denne duren -> http://www.uspinoyrc.com/m3/huy/IMG_2301.JPG (har nemlig sett andre "kopier" som såvidt bygger opp i høyden.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg har den i glassfiber, ligger til lakkering nå.. Får den kansje i neste uke en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Det jeg liker minst med den hos GS (og Koed) er at den har to linjer på tvers av lokket. Andre fabrikanter har bare en, noe som passer mye bedre synes jeg. En linje: Nå er den siste her original riktignok, men man får uoriginale som er slik også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg har bare ei linje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hmm. Muligens dette bare gjelder karbon-versjonen da? Har hatt noen telefoner med GS angående dette, og hver gang de har sjekket har det vært to linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Dæven,er det det som har vært "feil" med disse altså. Har aldri klart å sette fingeren på hva som var feil opp mot den orginale.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Men GS og Koed har ikke samme luke.. Det stod noe om det i en tråd her inne tror jeg for ei god stund siden.. Koed si har elendig passform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 ok. Men er denne luken 1eller2 streker? OG, ja. Jeg er enig med at det er noe som "ikke helt stemmer" ved det 1.bildet. Men tenkte at det kanskje var fordi det var to forskjellige modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Den har en strek, viser ganske tydelig. Om du har facelift M3, må du også huske på at du trenger pre-facelift håndtak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 offh.. er så trøtt at jeg ikke engang skjønte hva du mente med "to streker", så måtte spør:P men luken som er avbildet er CSL luken i glassfiber, kjøpt hos GS. natta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Vi har solgt over 40 stk slike luker både i carbon og glassf, Disse lukene er absolut de beste jeg har sett..... har sett mange Har meget god passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå