Gå til innhold

Nurburgring - priser og info?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Øve seg på Gran Tourismo :lol:

hehe, spilte en del GT4 før jeg dro ned.. men syykt hvor anderledes der er når man kjører der. Det føles på mange måter at man kjører rundt i blinde, alt er veldig likt, men alikvell så veldig forskjellig..

Skrevet
Øve seg på Gran Tourismo :lol:

hehe, spilte en del GT4 før jeg dro ned.. men syykt hvor anderledes der er når man kjører der. Det føles på mange måter at man kjører rundt i blinde, alt er veldig likt, men alikvell så veldig forskjellig..

Enig der.

GT4 hjelper godt på for å huske hvilken vei neste sving går og man kjenner seg godt igjen fra spillet.

Det GT4 ikke får med, er hvor store høydeforskjeller og hvor mange blinde svinger det der.

Tror det er mange som har brent seg på å tro at de er verdensmester når de kom ut på banen i virkeligheten etter å blitt mester på den i GT4.

Skrevet
Kjøp siste utgave av blade "Redline" , der står ALT du trenger å vite ink. sporvalg etc... + at det følger med 1 stk gratis bilett for å kjøre på Ringen.

Dette er et blad som anbefales 8)

Men ikke lei bil hos RSR!

Greit at det står ALT man trenger å vite om banekjøring osv, men INGEN blir gode av å lese i et blad. Øvelse er det eneste som hjelper:D Det er jo ikke rart at de har krav på utleiebiler der heller, da det sikkert er ganske mange unge, uerfarene sjåfører som gjerne vil leie m3, 135, osv:P Men Skal sjekke ut det bladet du snakka om:)

Det kan jeg skrive under på, hadde vel 30 runder før jeg synes jeg kjente banen godt nok og de som ikke har kjørt banen på Spill bruker ofte 50 runder for å huske alle svingene.

Blade jeg refererer til er et meget bra info blad for de som alderi har vært der med tipps om Hoteller, regler på banen og info om ideal spor og tips om alt man trenger å vite.

Ang RSR bilutleie så er de hyggelige å imøtekommende når du skal ha bil, men da vi var inne å klagde på dårlige dekk, så ble vi oversett og fikk beskjed om å komme tilbake neste dag x2, da de mente det ikke var no problem å kjøre på de, noe som endte med punktering, avkjøring og en regning på 38.000.- + advokat utgifter etc..

Styr unna Dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...