prebols Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Står dette på "fjernkotrollen": MOD. SK-939TS STATENS TELE NO89196-D
prebols Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Ingen som har vært borti gamle startsperrer?
-Vegard- Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 hvis du har + og - inn på coilen så er det ikke noe startsperre som gjør dette. Sjekket om rotoren i fordelerlokket ikke er gått istykker da?
sexeren Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 ja han kan sjekke rotor å fordelerlokk, men han sier at det kommer strøm til coil men ikke videre.. så det er litt rart siden han også har prøvd med en kamerat sine deler. Stemmer ikke det?
|Ole| Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 legge en 5`er på fordeler lokk eller rotor eg får håpe eg får tilbake 5`ern på den...burd jo vere der det er nokke gale om han har prøvd anna coil og kabel...
prebols Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Har tatt den kabelen fra coil (som skal gå til fordeleren) til jord, uten at det gnister på min bil. Men det gnister på min kamerats bil. (brukte samme delene, coilledning, coil og hjernen) Da kan det vel ikke ha noe med fordeleren å si?
prebols Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Sliter med dette! Ikke noen flere forslag? Har ikke lyst å ha den på verksted, for bilen er ikke verd det
HungerForE30 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har du sjekka eller bytta føleren på svinghjulet? starter ikke om denne ikke er i orden.
prebols Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Det er vel det eneste jeg ikke har byttet nå. Må kanskje få testet det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå