bbmw Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 "BUMP" Var jevli mye off topic her. Sett mye til denne bilen, det er en fantastisk flott bil! Går meget godt, ser velholdt ut og motoren sviver som bare det Flott fargekombinasjon med alpin weiss og svart skinn Men er nok tørste de v8'erne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 har jeg hatt pengene så har jeg kjøpt tvert!! rå fargekombinasjon med hvit bil og gull felger.. lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Bump steer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Funnet ut noe mer om hvorfor den bruker så utrolig mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Nei, har ikke prøvd heller. Bilen skal selges, vil ha den bort. Bruker nok ikke mer bensin enn den har behov for tror jeg... Gassfoten avgjør det meste uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 fin bil. men lurte på hvor du har fått tak i dette Unichip piggyback systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det stod på den når jeg kjøpte den, men Flissundet Motorservice selger og mapper Unichip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Heisann! Har du 540-touringen tilsalgs ennå...? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Solgt. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg