Lars89 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Må ha nye sidespeil på bilen da de som sitter på ikke ser ut. Origiale M3/ACS blir for mye for en lærling-lommebok På Ebay er det bare M5-speil og div. SLR/LED/DTM/E36M3-speil som ikke ser ut... Noen som vet hvor de selger bra Hartge/ACS/E46 M3 replica-speil? Kan gjerne være i karbon sånn som disse
awt Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hadde heller ventet til lommeboken ble tykkere. Jeg har hatt både originale, "M5-speil" og har nå originale M3-speil. De jeg har nå er uten tvil å anbefale over alt annet. Euro-Division i statene lager replica av de originale (som er 100% like), men tror ikke de er så billige. (mer info)
Driv3r Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hei, har nokon m3 speil av Haug, eller ka det heiter. kan ordne nokon bilder til deg. Er lakkert i orient blau.
Lars89 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Hadde heller ventet til lommeboken ble tykkere. Jeg har hatt både originale, "M5-speil" og har nå originale M3-speil. De jeg har nå er uten tvil å anbefale over alt annet.Euro-Division i statene lager replica av de originale (som er 100% like), men tror ikke de er så billige. (mer info) Betaler ikke 8K+ lakk for noen speil Takk for tipset
awt Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Man får de da langt billigere enn det. Riktignok brukte da, men fungerer det også. Mine originale kom på rundt 2000,- De uoriginale kommer på 1921,- pluss frakt og evt. moms med dagens kurs.
Lars89 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Tenkte å kjøpe nytt, men får følge med på bruktmarkedet Du fant dine på Ebay eller? Finner lite der nå...
awt Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Jeg kjøpte mine her inne. De lå en god stund før jeg kjøpte de. Husk å sjekke ebay.de og ebay.co.uk også.
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Kom over disse i dag. Meninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå