Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

Når det gjelder realistiske bilspill så er Richard burns rally kongen!

Med 2009 oppgraderingen får du alle wrc biler fra 80 tallet til '08...

Dette tester kjøreferdighetene skikkelig... Selvfølgelig i kombinasjon med g25 rattet....

M3 e30:

http://www.youtube.com/watch?v=Vucdb7n6xws :wink:

Evnt. dra den heeeilt ut!! Har prøvd denne ett par ganger, og du blit LITT revet med, hehe:

:twisted:

Forza er bra det og, Særlig med tanke på bilutvalget (inkl e30 M3 8) ) men er så kjipt å kjøre med det forbanna søppel plastic rattet på 360.

NFS Shift er faktisk det beste spillet siden NFS 1 & 2....

Liker driftinga når du får kjørt litt, må liksom jobbe litt med bilen, og man "flyter" ikke bare rundt som med LFS, grid og forza...

Er også utrolig kult med interiør-detaljene i shift..

Haha, likte den første videoen, men den andre ble å dra den litt for langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Strategispill og fps type spill funker mye bedre på pc enn console.

Men bilspill og generelt spill som egner seg med controller er digg når man sitter i sofaen og har 42" foran seg.

Pcen min takler shift veldig bra da den er ny, men styringen på pc med tastatur er helt latterlig. Mulig det er bedre på console. Bilene går jo ut i sladd bare man er så vidt borti styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du med flyter rundt?

mye mer realistisk drifting en på noen av nfs spillene iallefall:)

Det jeg mener er at i virkligheten når man drifter, så når du først har fått ut bilen på tørr asfalt, så må man forsatt jobbe en del med ratt og pedaler for å holde sladden, i nfs shift mener jeg de har fått med seg dette ganske bra... Ofte i disse andre driftespill/simulatorer kan du bare holde rattet i en posisjon og klampen i bånn gjennom svingen når du først har lagt den ut i sladd (derav flyter :whistle: ). Er i hvertfall min mening...

Syntes selv disse nfs spillene har vært noe søppel opp igjennom årene, og hater arcadespill som burnout... Har hatt mange time med LFS, forza, grid, gtr osv, og digger slike spill... Syntes bare driftingdelen i shift var litt annerledes og "nytenkende", er litt morsomt at en må jobbe litt for å få til en god sladd.... :wink:

Men selv om shift er bra til å være nfs, vil det nok støve bort når forza 3 kommer.... hadde en bare kunne brukt g25 rattet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bilspill og generelt spill som egner seg med controller er digg når man sitter i sofaen og har 42" foran seg.

Pcen min takler shift veldig bra da den er ny, men styringen på pc med tastatur er helt latterlig. Mulig det er bedre på console. Bilene går jo ut i sladd bare man er så vidt borti styret.

Det er sant (= men der kreves det somregel ikke så sinnsyke resurser heller^^

Her flytter tinga som ser DRITBRA ut seg kjempefort =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spillet verden kaller man det for at en bil "flyter rundt" når den flyter som på is når man kjører rett frem. Dvs at det er vanskelig å holde bilen i en rett linje. Dette opplever man VELDIG på GRID, men shift er en veldig god forbedring. Og driftinga på shift er bra, men urealistisk med tanke på at svinging/kontra og gassrespons harmonerer ikke slik i virkeligheten. Men det er sant at det er mer realistisk og at det faktisk er ganske krevende å drifte!

Underholdningsfaktoren i SHIFT er høy nok til at det er et spill som fortjener å stå i hylla!

Men er spent på det nye GT.. Og Forza3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant (= men der kreves det somregel ikke så sinnsyke resurser heller^^

Hmm tja, nå er jo FPS spill det som er aller mest krevende som regel vil nå jeg si :)

Uansett, kan ikke glede meg nok til Forza 3 når det kommer, synes kjørefølelsen i demoen var og håper de får til driftinga der bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...