Gå til innhold

Nytt Need for Speed spill :-) "Shift"

André78
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forza er det eneste realistiske bil spillet!!

både forza 1 og 2 overgikk grand turismo etter min smak, mye bedre fartsfølelse..

så en god investering er forza 3 når det kommer:)

Du burde prøve LFS!

LFS er helt konge og slår alt av bilspill med tanke på realistisk kjøring og fysikk. Kanskje ikke den lekreste grafikken, men den duger til sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forza er det eneste realistiske bil spillet!!

både forza 1 og 2 overgikk grand turismo etter min smak, mye bedre fartsfølelse..

så en god investering er forza 3 når det kommer:)

Du burde prøve LFS!

LFS er helt konge og slår alt av bilspill med tanke på realistisk kjøring og fysikk. Kanskje ikke den lekreste grafikken, men den duger til sitt bruk.

Eneste jeg syns er minus med Forza er at det ikke går å høre på musikk når man kjører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet forbi det punktet der jeg synst grafikk er ALT. Flott med masse effekter og krystallklart bilde, men på bilspill setter jeg realisme først (så fremst det er en simulator). På skytespill setter jeg gjerne historien og spillbarheten først, at kontrollene sitter, deretter kommer grafikken.

Jeg er iallefall av oppfatningen at LFS er overlegen på fysikk, men svakt utvalg av biler og av baner (selv om at de mest hardcore LFS-fantastene mener at det finst mer eller mindre uendelige kombinasjoner, så er jo stort sett alle Fern Bay-seksjonene veldig like i utforming, f.eks.) gjør nok at det ikke appelerer til alle. Men samtidig er det dette snevre utvalget som gjør det suverent til nettspilling!

rFactor har jeg også, og drar fram når jeg vil kjøre e30 m3 rundt nürburgring, eller kanskje en e21 rundt LeMans i mørket!

Nye shift har jeg ikke prøvd, bare sett videoer av på nettet. Virker jo helt greit, veldig arcade da, og har veldig lite sans for at man kan få poeng enten ved å kjøre clean eller å kræsje og styre. Om de lager et spill som fokuserer på banekjøring, så kunne de holdt seg for gode til å oppfordre til vraking av biler. Men det er nå min oppfatning, heldigvis finst det folk med annen oppfatning, så EA tjener litt penger i disse finanskrise-tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det minner alt for mye om RaceDriver Grid.. etter mitt syn blir ikke bilkjøring noe skøy om man ikke kjører sin "egen" bil. å kjøre en ferdig oppsatt bil, ferdig med lakk, klistremerker etc. blir nesten bare kjedelig.

så hvordan foregår det i Shift? får du snekkre din egen bil, eller er det bare ferdige, trasige greier?

jeg er forsåvidt og stor motstander av reklame/decaler på biler. ser jo ut som et lappeteppe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...