satre Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Full M3 Body! *ASANTI 130 med 4" kant foran og 5" bak *10x20 - 265/25-20 *12x20 - 305/25-20 (me god plass faktisk, kan fint senkes enda 2cm) *M3 skjerma, valsa foran og bredda 2,5cm pr side bak (helt fra dør te baklykt) *Lett ombygd M3 front med Rieger leppe *M3 alu-panser med badlook *Rieger skjørt *AC-Schnitzer speil *Custom dobbel-eksos *M3 bakfanger *M3 vindus-liste (matt svart) *Supersport med fjærveis-begrensera *Sorte angel-eyes, blink og baklykte *Svart sportsskinn ska inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 film av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 synd at bad look panseret skal ødelegge fronten sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 En av de råeste E46 cabene jeg har sett! Er den i det hele tatt kjørbar på annet enn nylagte asfaltveier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 En av de råeste E46 cabene jeg har sett! Er den i det hele tatt kjørbar på annet enn nylagte asfaltveier= hehe, joa! de går helt greit, må bare passe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 absolutt den fineste e46 jeg har sett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Perfekt Peneste E46 cab jeg har sett til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 E46 med kant det Men det badlook panseret ødela hele bilen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Såg veldig gjennomført ut! Men støtter de som er tvilende til badlook-panser. For en nydelig bil det hadde vært uten Er det M3-motor også eller? (ser ut som om det er M3-merker på lufterillene på framskjermen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Såg veldig gjennomført ut!Men støtter de som er tvilende til badlook-panser. For en nydelig bil det hadde vært uten Er det M3-motor også eller? (ser ut som om det er M3-merker på lufterillene på framskjermen? ) nei, er ikke m3. 323i å heller ikke m3 merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satre Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 har sett denne bilen live, å den er utrolig heftig..!! Bad-lokk panseret ødelegger bilen?? den ser jo passe bös ut med da, å har kommet til å bli kjedelig uten.. Eneste jeg la merke til da jeg så bilen var kanskje at bakenden ble litt "kjedelig" i forhold til resten av bilen, men det trekker ikke spesielt ned i helhetsinntrykket!! GROM vogn uten tvil.. 8) Takker ja, bad-lokk var prikken åver I'en Hvor så du den da? synst du? de er jo full m3 body eneste av "plastikk" blir vell sidesjørta å leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jøss, dette var jo et skikkelig nice bygg! Er ikke noe fan av bad-look panser jeg heller, men på denne bilen ble det faktisk ikke så ille! Nå mangler du bare motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå