Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som pleier og være feil når speedo'et ikke fungerer. Har sett på ledningene fra føleren på bakaksel, sett på føleren, ser iallefall hel ut. Har og hatt ute instrumentet.

Skrevet

Har du sjekka olja i bakaksel? Er den prega av metall kan hjulet som gjer signal til føler vere deffekt...

Skrevet

Hei!Har opplevd at kontaktene bak på Instrumentpanelet har gitt kontaktfeil med samme symtom som ditt.

Tok ut og rensa/spraya på med 2-26 for ca halvåret sia,siden har allt funka:)

Men husk at dette var på e-34!

Skrevet
Har du sjekka olja i bakaksel? Er den prega av metall kan hjulet som gjer signal til føler vere deffekt...

Kan det kanskje være nok og bytte oljen då? Takker for tipsene.

Skrevet

Kan det kanskje være nok og bytte oljen då? Takker for tipsene.

Vist det er dette som er tilfelle er nokk hjulet ødelagt desverre...:(

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg skiftet føleren i går kveld, og så på det hjulet som går inne i bakakselen, det så fint ut det. Skiftet og olje, men den var ren og fin. Tror kanskje jeg skal prøve det spray trikset på instrumentet nå, siden det ennå ikke fungerer,.

Skrevet

Fant ut av det idag, det var selve instrumentet. Jeg hadde ett ekstra liggende, så det var egentlig bare og bytte over. Kjekt når alt er i orden, og særlig speedo. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...