arne-vig Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Noen som vet hva som pleier og være feil når speedo'et ikke fungerer. Har sett på ledningene fra føleren på bakaksel, sett på føleren, ser iallefall hel ut. Har og hatt ute instrumentet.
arne-vig Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 turteller og alt annet virker?mvh turteller og temp og tank virker, men forbruksnålå jukser litt..
|Ole| Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Har du sjekka olja i bakaksel? Er den prega av metall kan hjulet som gjer signal til føler vere deffekt...
paronnen Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Hei!Har opplevd at kontaktene bak på Instrumentpanelet har gitt kontaktfeil med samme symtom som ditt. Tok ut og rensa/spraya på med 2-26 for ca halvåret sia,siden har allt funka:) Men husk at dette var på e-34!
arne-vig Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Har du sjekka olja i bakaksel? Er den prega av metall kan hjulet som gjer signal til føler vere deffekt... Kan det kanskje være nok og bytte oljen då? Takker for tipsene.
|Ole| Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Har du sjekka olja i bakaksel? Er den prega av metall kan hjulet som gjer signal til føler vere deffekt... Kan det kanskje være nok og bytte oljen då? Takker for tipsene. Vist det er dette som er tilfelle er nokk hjulet ødelagt desverre...
arne-vig Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg skiftet føleren i går kveld, og så på det hjulet som går inne i bakakselen, det så fint ut det. Skiftet og olje, men den var ren og fin. Tror kanskje jeg skal prøve det spray trikset på instrumentet nå, siden det ennå ikke fungerer,.
^th0mas^ Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Kjøp nytt instrumentpanel for et par hundrelapper og bytt dette. Instrumentene til BMW-er har ofte en tidens til å svikte.
Hauso Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 har samme problem. Hvor får man kjøpt den sprayen? er det crc 2-26 den heter?
///christian Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Til meg var det sikringa som var gåen faktisk
arne-vig Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Fant ut av det idag, det var selve instrumentet. Jeg hadde ett ekstra liggende, så det var egentlig bare og bytte over. Kjekt når alt er i orden, og særlig speedo.
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 har samme problem. Hvor får man kjøpt den sprayen? er det crc 2-26 den heter? har aldri hørt om 2-26 før, men crc 5-56 funker vertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå