BMWPower. Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Noen som kan se noe rart med denne? Vet ikke om den er posta før men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 er jo en ombygd bil da 320 til M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower. Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 haha ja, var en spesiell ombygd type dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 er iallefall ikke no m3 motor på bildene, mulig han har godkjent m3 merkene haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 morro å se hva folk skriver for å få solgt bilene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jeg har laget en tråd om den før Den har ligget til salgs en stund, tror jeg lagde den forrige tråden i vinter/våres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 eller hvis han tror at M3 er alle typer bare man kan bestille bilen i forskjellig motorstørrelse Er noen som tror det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hehe kunne tenkt meg og sett det vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 ikke så mye å godkjenne akkurat, senk kanskje? Er jo ikke m54 heller, støtter ikke prisen helt opp dit han vil ha, men det er jo mye dyre deler på den som henter opp pris da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Bilen er jo pen, bortsett fra felgene. Synd den seiler under falsk flagg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Det er møe rare salgsannonser ute å går ja, tror jeg snart må legge ut Audi A4 Turbo'n til salgs som S4. Den har jo tross alt S4 coiler, haha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Er et M3 kaross med 320 motor, altså karosseribytte. Kom fram i en annen tråd her Bilen var pen, men felger og M3-emblemer trekker ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 ikke så mye å godkjenne akkurat, senk kanskje? Er jo ikke m54 heller, støtter ikke prisen helt opp dit han vil ha, men det er jo mye dyre deler på den som henter opp pris da.. syns det ser veldig ut som M54 jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 syns det ser veldig ut som M54 jeg da. Kan hende, er ikke ekspert i å se forskjell, men ut i fra oppgitte hk den har, så er det m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Neineinei, åsså en trøtt 2liter under huuven + pluss blingbling felgenene. Kan dette bli råere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå