Leadfoot Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på 4-sylinderen sin, blir jo nesten som 6'er-lyd det da! Og går vel like godt omtrent også! Har jo ett enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på 4-sylinderen sin, blir jo nesten som 6'er-lyd det da! Og går vel like godt omtrent også! Har jo ett enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! Er det 4'er da? Tell engang til kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Det som er historia her, er vell det at eieren kom over et billing M3 skall og nedregistrerte den til en 320i ved og flytte over motor og driverk fra sin! Så, dette er jo en E46 M3 visuelt! Det er jo ganske tøft det og Det er et veldig billig E46 M3 skall, mangler jo bare motor og driv-verk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på, går jo omtrent like godt som ekte M3 da! Har jo 0,66 enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! Er det 4'er da? Tell engang til kompis Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på 4-sylinderen sin, blir jo nesten som 6'er-lyd det da! Og går vel like godt omtrent også! Har jo ett enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! M52B20 er 6`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på, går jo omtrent like godt som ekte M3 da! Har jo 0,66 enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! Er det 4'er da? Tell engang til kompis Hva er det du snakker om? Det han prøver å si er: DET ER EN 6'ER!! Så ja, tell en gang til Edit: Kjapp på avtrekkern du var a Azeton..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Bare du som er så utfattelig treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Han har da hvertfall sportsluftfilter på, går jo omtrent like godt som ekte M3 da! Har jo 0,66 enderør pr. sylinder i motoren, BRA utblåsning, masse hestekrefter! Er det 4'er da? Tell engang til kompis Hva er det du snakker om? Det han prøver å si er: DET ER EN 6'ER!! Så ja, tell en gang til Edit: Kjapp på avtrekkern du var a Azeton..hehe Hehe, skjønte det første gangen og forandret posten min i sitatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 syns det ser veldig ut som M54 jeg da. Kan hende, er ikke ekspert i å se forskjell, men ut i fra oppgitte hk den har, så er det m52 ok. jeg har M52 i min bil. og den er ikke lik den som står i den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Mener jeg så denne på Våler i helga? Ser passe snål ut den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det er vel M54 hvis jeg ikke er på tur, aldri sett en M52 som ser sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det er vel M54 hvis jeg ikke er på tur, aldri sett en M52 som ser sånn ut Så veldig M54 ut når jeg så på bildet av motorrommet. M52 har en helt annen design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det er vel M54 hvis jeg ikke er på tur, aldri sett en M52 som ser sånn ut Du er på tur M52tü er helt lik som m54 i utseende, men m54 kom først i e46 i 2001. m54 i 320 er 2.2l med 170hk, m52tü i 320 er 150hk med 2.0l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Sitter M52TU I E46, dvs dobbelvanos som er lik M54 i utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det forklarer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå