Gå til innhold

Noe spesiell M3


BMWPower.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok kontakt med selger og fikk følgende svar:

"Dette var i utgangspunktet en 320 ci,denne ble sent til England for ombygging,så det som er igjen fra 320,en er:MOTOR/DRIVLINJE/BREMSER OG RAMMA

Ellers er alt utvendig i karoseri,et orginalt fra m3(donorbilen hadde kun godt 29800 miles,når delene ble satt over på 320,en

Inni bilen er også alt orginalt fra m3,en

Lakken er som ny(helt strøken)

bilen bør ses!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så denne på Våler i helga? Ser passe snål ut den bilen..

Kan ikke skjønne hvorfor denne bilen får så mange negative kommentarer. Med mindre dere synes e46 m3 er en snål/ulekker bil så skjønner jeg ikke kritikken. Er enig i at felgene ikke er av peneste sort, men bortsett fra de, så ser den rent visuelt ut som hvilken som helst annen e46 m3.

Ikke kan jeg skjønne at annonsen er til å missforstå heller. Med mindre mann går inn for å være vanskelig!

Er vanligvis også imot at man klistrer m3 merker på annet enn org m3, men på akkurat denne som er så gjennomført så synes jeg faktisk det er greit.

Mulig det er litt i dyreste laget for en 320, men så er det som nevnt mange dyre deler på denne, pluss ny lakk. Tror man skal slite med å få bygget en identisk bil som denne for så veldig mye mindre.. med mindre man er lakkerer eller lignende..

Bilen ser jo unektelig bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor denne bilen får så mange negative kommentarer. Med mindre dere synes e46 m3 er en snål/ulekker bil så skjønner jeg ikke kritikken. Er enig i at felgene ikke er av peneste sort, men bortsett fra de, så ser den rent visuelt ut som hvilken som helst annen e46 m3.

Er det noen som har klaget over at den ser dårlig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg missforstår... men når en bil ser snål ut, er dette positivt?

Poenget mitt er at denne tråden hadde en meget negativ tone ovenfor en bil jeg ikke synes fortjener det. til og med noen som presterer og påstå at det er firer i den. Og da blir det for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanligvis også imot at man klistrer m3 merker på annet enn org m3, men på akkurat denne som er så gjennomført så synes jeg faktisk det er greit.

Men det er jo fortsatt ikke en M3 så da funker ikke "///M3" merkene for meg desverre ..... :-s

En e36 318 med m-tech og vader er da ingen m3 det heller.

Bilen er fin, ingen tvil om det, likte interiøret og den ser bra utført ut. Likte ikke felgene og baklyktene (hver sin smak men liker ikke led lykter).

Om han hadde satt på andre felger, baklykter uten led og fjerne 3 tallet i ///M3 sånn at det står igjen ///M hadde denne bilen sett knallbra ut (uten å ha sett den live).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo pen da... Men altfor dyr dessverre..

Dessuten så virker det useriøst med godkjenninga. Om du bredder har ikkenoe å si, i og med at bilens bredeste punkt er uansett speilene....

Edit: Er en M52TUB20 motor.. 150 hester, men kanskje akkurat denne har 150 esler.. Hvem vet :roll:

På biler med typegodkjenning må man godkjenne bredding!!! Dessuten "regnes ikke speilene med" når de "måler" bredden på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo pen da... Men altfor dyr dessverre..

Dessuten så virker det useriøst med godkjenninga. Om du bredder har ikkenoe å si, i og med at bilens bredeste punkt er uansett speilene....

Edit: Er en M52TUB20 motor.. 150 hester, men kanskje akkurat denne har 150 esler.. Hvem vet :roll:

På biler med typegodkjenning må man godkjenne bredding!!! Dessuten "regnes ikke speilene med" når de "måler" bredden på bilen

Pussig, jeg fikk et helt annet svar fra BT i Oslo. Han dreit i det så lenge det ikke var bredere enn speilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et utdrag:

Viser til e-post forespørsel angående bytte av støtfangere og skjermer.

Så fremt det kun benyttes originale deler og det kun er snakk om mindre optiske forandringer så vil det ikke være

nødvendig å forevise bilen for ny godkjenning.

Din henvendelse anses nå som ferdigbehandlet fra vår side.

Med hilsen

Statens vegvesen Stor-Oslo distrikt

Kjøretøy hallkontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg skjønne at annonsen er til å missforstå heller. Med mindre mann går inn for å være vanskelig!

Annonsens overskrift er "BMW M3 2.0 2000" .Hvorfor skrive noe den ikke er?

Ingen M3 som har 2 liter...

Hadde ingen problemer med og forstå hva han mente i overskriften. Er jo ikke en org 320 coupe heller, så hadde jo blitt feil det å. Flisespikkeri og en latterlig ting å henge seg opp i synes jeg... :roll:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg skjønne at annonsen er til å missforstå heller. Med mindre mann går inn for å være vanskelig!

Annonsens overskrift er "BMW M3 2.0 2000" .Hvorfor skrive noe den ikke er?

Ingen M3 som har 2 liter...

Hadde ingen problemer med og forstå hva han mente i overskriften. Er jo ikke en org 320 coupe heller, så hadde jo blitt feil det å. Flisespikkeri og en latterlig ting å henge seg opp i synes jeg... :roll:8)

Vil ikke si det er flisespikkere og latterlig, å være kritisk til sånne ting.

Har sett endel rare "m3'er" til salgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...