Gå til innhold

Noe spesiell M3


BMWPower.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke kan jeg skjønne at annonsen er til å missforstå heller. Med mindre mann går inn for å være vanskelig!

Annonsens overskrift er "BMW M3 2.0 2000" .Hvorfor skrive noe den ikke er?

Ingen M3 som har 2 liter...

Hadde ingen problemer med og forstå hva han mente i overskriften. Er jo ikke en org 320 coupe heller, så hadde jo blitt feil det å. Flisespikkeri og en latterlig ting å henge seg opp i synes jeg... :roll:8)

Vil ikke si det er flisespikkere og latterlig, å være kritisk til sånne ting.

Har sett endel rare "m3'er" til salgs..

Helt enig i at det er alt for mange selgere som på finurlig vis klarer og dytte "M3" inn i annonser der det strengt tatt ikke hører hjemme. Men av alle disse så synes jeg denne er enn av de "liksom" M3ene som har best ryggdekkning for den feilaktige bruken. Er jo tross alt fult ut M3 utseende på denne, som ikke er noen liten jobb på e46.

Men siden han i samme overskrift som noen av dere henger dere opp i også skriver 2,0, så er den ikke til å missforstå. De fleste av oss som er mer enn litt int i BMW vil jo ved dette, og prisen, skjønne at dette ikke er noen ekte M3. Så synes derfor fortsatt dette er litt storm i ett vannglass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg skjønne at annonsen er til å missforstå heller. Med mindre mann går inn for å være vanskelig!

Annonsens overskrift er "BMW M3 2.0 2000" .Hvorfor skrive noe den ikke er?

Ingen M3 som har 2 liter...

Hadde ingen problemer med og forstå hva han mente i overskriften. Er jo ikke en org 320 coupe heller, så hadde jo blitt feil det å. Flisespikkeri og en latterlig ting å henge seg opp i synes jeg... :roll:8)

Vil ikke si det er flisespikkere og latterlig, å være kritisk til sånne ting.

Har sett endel rare "m3'er" til salgs..

Helt enig i at det er alt for mange selgere som på finurlig vis klarer og dytte "M3" inn i annonser der det strengt tatt ikke hører hjemme. Men av alle disse så synes jeg denne er enn av de "liksom" M3ene som har best ryggdekkning for den feilaktige bruken. Er jo tross alt fult ut M3 utseende på denne, som ikke er noen liten jobb på e46.

Men siden han i samme overskrift som noen av dere henger dere opp i også skriver 2,0, så er den ikke til å missforstå. De fleste av oss som er mer enn litt int i BMW vil jo ved dette, og prisen, skjønne at dette ikke er noen ekte M3. Så synes derfor fortsatt dette er litt storm i ett vannglass... :)

Er det et M3-karosseri med en "320"-motor, så er det greit nok.

Ellers bør det stå M3 Replica eller M3-look.

Når det er sagt, er det fortsatt veldig spesielt å sette en 170 HK motor i det karosseriet. Kunne da i det minste kostet på seg 3-litern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et M3-karosseri med en "320"-motor, så er det greit nok.

Ellers bør det stå M3 Replica eller M3-look.

Når det er sagt, er det fortsatt veldig spesielt å sette en 170 HK motor i det karosseriet. Kunne da i det minste kostet på seg 3-litern ;)

om jeg har forstått det rett så er det en 320 coupe som er bygget om til å se ut som en M3. Altså ingen M3 med motorbytte, men en 320 med skjerm, panser, fangere og interiør bytte :D

Forøvrig helt enig i at M3 look eller noe i den duren hadde passet best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke 343hk opp og ned den lokale stripa... Dette er en POSØRBIL, en som vil få andre til å tro at han har noe han ikke har...

Er 150hk i bilen BTW :wink:

Forstår jo det at han skal vise noe han ikke har, det er jo hele utgangspunktet i fra min synsvinkel. Noe jeg synes blir ekstra tullete, enn at man er bare ute etter å få bilen "finere"..

Og ja, 150 HK stemmer sikkert, om bilen er før oppgraderingen av 320 kom.. har ikke sett så nøye på detaljene.. lenge siden jeg først så på den annonsen nå. Men allikevel.. 150 er jo enda verre enn 170.. poenget mitt er jo desto bedre:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et M3-karosseri med en "320"-motor, så er det greit nok.

Ellers bør det stå M3 Replica eller M3-look.

Når det er sagt, er det fortsatt veldig spesielt å sette en 170 HK motor i det karosseriet. Kunne da i det minste kostet på seg 3-litern ;)

om jeg har forstått det rett så er det en 320 coupe som er bygget om til å se ut som en M3. Altså ingen M3 med motorbytte, men en 320 med skjerm, panser, fangere og interiør bytte :D

Forøvrig helt enig i at M3 look eller noe i den duren hadde passet best :)

I følge annonsen så er det 320 motor som er satt inn i en original M3.. men hvorfor si " bare originale M3-deler er brukt" da.. om det i utgangspunktet er kun motor som er byttet ut.. og hvor har det blitt av original motoren (?)

Også.. som jeg sier.. hvorfor i all verden en gammel 320 motor, og ikke noe nyere eller større? og ikke minst, noe som ikke har gått 200000km....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi nyere og større koster penger... For mange har det ikke så mye å si at det går bra, eller de har ikke råd til både utseende og prestanda (litt i den gata selv)

Ingen tvil om hva nåværende eier av min gamle 318i foretrekker...

Fortsatt bortkastet å sette inn en motor som har gått så mye som 200000km..

Det er nå min mening.

Jeg har vel råd til M3 om jeg dropper det meste, men heller lyst på leilighet:P

Så får vel fortsette å drømme og holde ut med Clubsporten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er alt for mange selgere som på finurlig vis klarer og dytte "M3" inn i annonser der det strengt tatt ikke hører hjemme. Men av alle disse så synes jeg denne er enn av de "liksom" M3ene som har best ryggdekkning for den feilaktige bruken.

Ikke at det gjør noen forskjell.

Men det er jo fortsatt ingen M3 og M3 burde derfor ikke stå slik det gjør i annonsen og "3" tallet hører ikke hjemme på bilens "///M3" emblemer, det er nå min mening. :P

Ja, jeg har nok blitt litt orginal-politi :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...