MGR Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 pen bil:) eneste jeg vil sette finger på er parklys i blinklysa, minner om en volvo:p ja, er litt usikker sjøl om jeg vil ha det eller ikke:S vurderer å kjøpe grå originale blinklys og ha parklys å vanelige stedet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Pen start dette. Prøv med tørr bil. Bare utforsk, for all del. Ikke bruk blitzen som er på kameraet. Bildene ser pluselig ut som et vanlig kompakt kamera bilder Ta masse bilder, prøv deg fram. Stativ er et must, hvis du ikke har det. Kjøp det. Trenger ikke å være det dyreste. Jeg kjøpte mitt på Siba på Tiller. 300kr kostet det. Koster ingenting, men følgene for at det koster 300 kommer. Det som er feilen med min, er at kameraet blir "skjevt" når det står på stativet. Men ellers så er stativet fullt brukbart. Stå på! Morsomt med flere fotografer! Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Bra start dette her! Stativ er nevnt, og det er absolutt viktig på slike kveldsbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Pen start dette. Prøv med tørr bil.Bare utforsk, for all del. Ikke bruk blitzen som er på kameraet. Bildene ser pluselig ut som et vanlig kompakt kamera bilder Ta masse bilder, prøv deg fram. Stativ er et must, hvis du ikke har det. Kjøp det. Trenger ikke å være det dyreste. Jeg kjøpte mitt på Siba på Tiller. 300kr kostet det. Koster ingenting, men følgene for at det koster 300 kommer. Det som er feilen med min, er at kameraet blir "skjevt" når det står på stativet. Men ellers så er stativet fullt brukbart. Stå på! Morsomt med flere fotografer! Mathias. som nevnt i første post så er alle bildene tatt uten blitz! stativ har jeg tenkt på, men er fruen sitt kamera, så ikke jeg som styrer med det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen skikkelige bilder med et skikkelig kamera:) Og jeg bor også i hamar. *hint hint* hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Trenger kanskje en sjåfør som bor i nærheten også da ? Hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Trenger kanskje en sjåfør som bor i nærheten også da ? Hint hint HAHA joda, jeg kunne jo trengt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Som også tilfeldigvis har ordentlig kamera. Nææh, for et sammentreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen skikkelige bilder med et skikkelig kamera:)Og jeg bor også i hamar. *hint hint* hehe:P haha.. den er grei:D bare send meg en pm du! tru jeg møtte på deg ved utkjøringa ifra nes på e6 for 2-3 uker sia elns? eller bilen din da:P kan gjerne vær sjåfør å jeg viss du trenger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen skikkelige bilder med et skikkelig kamera:)Og jeg bor også i hamar. *hint hint* hehe:P haha.. den er grei:D bare send meg en pm du! tru jeg møtte på deg ved utkjøringa ifra nes på e6 for 2-3 uker sia elns? eller bilen din da:P kan gjerne vær sjåfør å jeg viss du trenger:D hehe. Ja, det kan veldig godt hende, men det var ikke litt over en uke siden da?(da var den på vei til bimmer treff) Tror ikke jeg lufta bilen for 2-3uker siden nemlig. Stakkars søte lille ungen min har dessverre stått helt i ro de siste 4mnd... du møtte nok meg og anders87 på forumet. Jeg var han som satt å grein med hengeleppe i passasjersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen skikkelige bilder med et skikkelig kamera:)Og jeg bor også i hamar. *hint hint* hehe:P haha.. den er grei:D bare send meg en pm du! tru jeg møtte på deg ved utkjøringa ifra nes på e6 for 2-3 uker sia elns? eller bilen din da:P kan gjerne vær sjåfør å jeg viss du trenger:D hehe. Ja, det kan veldig godt hende, men det var ikke litt over en uke siden da?(da var den på vei til bimmer treff) Tror ikke jeg lufta bilen for 2-3uker siden nemlig. Stakkars søte lille ungen min har dessverre stått helt i ro de siste 4mnd... du møtte nok meg og anders87 på forumet. Jeg var han som satt å grein med hengeleppe i passasjersetet. nei, lenger sia, var vel rundt mnd skifte tru je. for jeg hadde akkurat starta i ny jobb:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå