RogE36R Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Roger: Var din gamle bil ja.. Edit: Sorry, trodde så sikkert det var duin gamle Roger, men viser seg det mest sannsylig ikkje var det likevel..
Velox Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Sorry for at dere er trangsynte. Jeg har hatt venner som har dødt i bilulykker, og/eller kjørt seg ihjel! Selvfølgelig er det trist og jeg føler med de pårørende. Men når tittelen på emnet spørr om hvilken biltype det er, kunne jeg bare ikke dy meg. Lag gjerne en minnetråd på bimmers for min del! Kan være fint for familien det. Det var desverre Lars89 som kom inn og begynte å snakke om noe helt annet enn temaet. Men flotters. Nok en BMW som er involvert i en ulykke! Det hadde vi ikke trengt her i Norge. BMW har et stempel på seg som bare blir sterkere og sterkere. Det synes jeg er synd! Da tenker jeg på forsikringer, folks generelle syn på BMW (ungdomsbil der folk kjører for fort og ender utfor veien), man hører dette så alt for mye rundt omkring. Kanskje det snart er på tide at man begynner å innføre litt mer kursing med tanke på bilkjøring. Obligatorisk med noen runder rundt en bane før man tar sertifikatet?!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Hvem f.... bryr seg om hvilken bil det er/var? Håper det går bra med personen! Han har nok noen tøffe måneder/år foran seg hvis han overlever. Jeg vet... Hello.. er du ikke på et bilforum?! Det er da bil som interesserer! Er du smart nok til å knytte skolissene dine? Fyren er død, den bilen er fuck all verdt. edit: så innlegget du kom med nå etterpå.. Men man skriver jo bare ikke sånnt.
Velox Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Du snakker om døden som om det var kriminelt. Det skjer desverre med ganske mange mennesker daglig. Det er en del av hverdagen vår. Synd for de nærmeste selvfølgelig!
Kai-P. Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Doede-etter-utforkjoering-933485.htmltragisk slutt på denne saken her dessverre R.I.P Nei og nei, min dypeste medfølelse til pårørende, kondolerer!
Velox Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Har det vært noe lignende kjøring i det området før?
Turtiss Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Den han kjøpte hadde SU20(xxx) som registeringsnummer. Mener han kjøpte den fra Arna, men vist din hadde det regnr og bbs 17" felger så var det din. Utrolig trist dette, en kjernekar og gledesspreder. Ekte BMW entusiast også.... Vi får huske alle gode stunder!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Har det vært noe lignende kjøring i det området før? Nå veit jeg ikke eksakt hvor dette skjedde, men fra Trengereid rundkjøringen og opp til toppen før Gullbotn er en ikke ukjent testplass for å si det slik. Men jeg har ingen ide om hva som har skjedd i dette tilfellet.
ZhilleN Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Dette er vel en e36 sedan ser ut som en m3, med den katen der, men nok om det, kodolerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå