Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karosseriene tåler like mye (LITE!) uavhengig av motor.

Bur ser jeg på som en selvfølge i en E30 med såpass motor :wink:

Skrevet

vet om en kar i tønsberg som har fått godkjent sin e30 med e36 m3 motoren han starta med og bygge om en 325i, jeg tenker bare på hvis jeg skal bygge om trenger jeg ikke bruke 50.000 på en 325i, da kan jeg jo likegodt bruke et e30 318 karoseri ;)

Skrevet

Nylig kodkjent 520 E39 til M5 E39. Dvs 6 er og V8 motor. Den ble satt ned til 4 sitte plasser pga vekt.

Men virker som E30 er mye vanskligere, da de ikke er levert org med mye hk.

Bygger man om til en bil som er levert org, så er dette mye letter. Selv i disse vansklige tider. :roll:

Skrevet

står mellom to ting da:P har ikke helt bestemt meg enda, enten blir det m50b25 tubo eller så blir det s50b30, ville tro det er lettere og få registrert en e30 med m50b25 motor, komplet e30 m3 understell og e36 m3 bremser:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...