LinkE34 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 de dekkene er feil vei på v mønsteret går jo feil vei, og de små rillene på kanten av dekket er feil vei og, så er nok feil vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Mener fortsatt at de ikke er det jeg da.. Ikke er det V-mønster heller Ta en titt på bildet her da ! Tipper det er Vredstein-dekk som står på E61 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Trodde disse dekkene ble levert som høyre og venstre dekk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Det trodde jeg også, men de er ikke det altså.. Som sagt, Mr.Silver hadde samme på sin, den som er på bildet der, å dette er nok riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 De dekkene står rett på, 100% garantert. Har selv hatt slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Er sikkert riktig, men hvordan det kan fungere optimalt kan jeg ikke forstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 der ser eg ate dekkene er riktig pga den stripen på innsiden av begge dekkene. trodde de andre dekkene var v mønstret eg sorry ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 skal innom dekk verksted hvor de ble lagt på,,og KLAGE..for et proff verksted kan f... ikke gjør en så stor feil, heldigvis har jeg ikke kjørt bilen så ofte, kun korte strekkninger, dekket ble lagt på i sommer, da jeg var avgårde på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ble litt usikker nå begge stripene er innerst på bak dekkene har vredstein ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 ble litt usikker nå begge stripene er innerst på bak dekkene har vredstein ja Tror du kan ta dette helt med ro Som du ser på bildet jeg la med her så sitter disser dekka også "feil" vei på ene sida, men det skal være slik altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ahhh i see, skremte litt dere nå haha... da skal jeg ikke klage til dekksenteret... takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 det der er helt rett ja sorry for inblanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 no worries Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå