wabby Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Hoi! Driver å bruker webastroen i ny og ne, og den har fungert feilfritt til nå (senest igår). Stod opp idag etter å ha krangla med vekkeklokka. Slår på webastroen og kler på meg. Hadde forsovet meg litt så alt gikk veldig fort. Webastroen rakk kanskje å gå i 5 minutter. Men når jeg kom ut og så bilen så stod den midt i en røyksky. Røyken som kom, kom ut midt under bilen? Noen som har vært borti dette og vet kanskje hva som er årsaken? Jeg trodde først at noe hadde tatt fyr men det var det ikke. Hasta litt så jeg bare hoppa i bilen og kjørte etter å ha konstantert at alt var fint under panseret. Så husker ikke hvordan lukta var...
Bonden Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Da var det nok på tide å bruke webastoen igjen .det er ikke uvanlig at det ryker mye hvis det har samlet seg mye uforbrente rester i brennkammeret ,bare å la det ryke slutter etter hvert, eksosutslippet er vel rett under gulvet i området førerdør.
Otis Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Det som bonden sier stemmer veldig bra. Kan være en fordel å la webastoen gå i 10 min eller mer, fordi da har den rukket å bli skikkelig varm og brenner helt rent, eller så rent som den kan brenne i hvertfall. Jeg bruker ihvertfall å prøve å få til 10 min brenning ihvertfall, hver gang den brukes.
wabby Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Det var godt å høre Da skal jeg hjem og røyklegge nabolaget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå