Olav Otterlei Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Dette ble lekkert, satser på å få se den i virkeligheten på et eller annet treff rundt her Javisst Hvor holder du til?
Olav Otterlei Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 sikkert skrevet det før, men jeg spør.. åssen kanalskjørt er det du har?? Hei, det er SRS sine fra Schmiedmann
Olav Otterlei Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Hei, STOOOR update for meg Da har jeg kommet hjem fra Trondheim med godkjenningspapir (+senking osv.) for Bmw'n. Ble som skrevet stoppet i høst og måtte utbrede noen mangel, men det var ikke et punkt de kommenterte nå på kontrollen Så da blir d å hente ut skilta neste uke. Halvert årsavgifta da vettu
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Hei, STOOOR update for meg Da har jeg kommet hjem fra Trondheim med godkjenningspapir (+senking osv.) for Bmw'n. Ble som skrevet stoppet i høst og måtte utbrede noen mangel, men det var ikke et punkt de kommenterte nå på kontrollen Så da blir d å hente ut skilta neste uke. Halvert årsavgifta da vettu Gratulerer
Laudrup Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Grattis, greit å være ferdig med BT tenker jeg, syns jeg det var i hvert fall
Olav Otterlei Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Grattis, greit å være ferdig med BT tenker jeg, syns jeg det var i hvert fall Javisst er det det
winchester Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Dette ble lekkert, satser på å få se den i virkeligheten på et eller annet treff rundt her Javisst Hvor holder du til? Gratulerer med fremtidige skilter! Holder til på Vestnes.
Olav Otterlei Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Dette ble lekkert, satser på å få se den i virkeligheten på et eller annet treff rundt her Javisst Hvor holder du til? Gratulerer med fremtidige skilter! Holder til på Vestnes. Hehe, takk okey
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Kanskje oppdatere denne profilen litt igjen! Planer jeg har for Våren: Holder på og sveise et par småhull fremmi torpedoveggen på begge sider av bilen! Gjøre ferdig litt sånn småtteri som listverk innvendig og utvendig! Montere nye grøftlys og blinklys. Restaurere skinnsetene forran. Montere ny infinityleppe med plastlist. Nye felger Lyst på HELT nytt gulvteppe Lakkere halve bilen om igjen. Og en kraftig shining innvendig/utvendig med polering Noen som har ett helt nytt gulvteppe liggende i svart så rooop ut
Olav Otterlei Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Blank og fin, lekkert Olav Takktakk Simon Du vet vel ikke tilfeldigvis av ett sett MHW lykter ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå