Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Ifjor tok faktisk 2,5 litern kvelden, så da var det å se seg etter en eventuell erstatter å putte oppi igjen med bittelitt mere futt oppi en det som var, men da igjen innenfor lovens lange arm! Ringte en trivelig fyr og venn av meg ved navn Simon her på forumet og sa han hadde en så og si nybygd B20 2,7 med dieselveiv oppsett som hadde gått ca 5000km til salgs..........Solgt! Pakka bilen på henger og rasa ned til Åleby for å renovere hjertet i bmwn. Kjekt med trekkvogn Må gi en stor takk til Simon som stilte opp og hjalp til med motorbytte!
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Fått rydda opp LITT i motorrommet men mye gjenstår. Kjøpt diverse deksel og kanaler som skal på i år tenkte jeg for å rydde opp enda mere fremmi der
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Som sagt er ikke bilen prioritert de siste 2 åra derfor tenkte jeg å gi bilen ett nytt utseende i år for å prøve noe annet deriblant coilovers og litt annet eksteriør. Først og fremst må den på EU når snøen forsvinner Felgene er solgt og nye er kjøpt inn som er til renovering.
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Liker meeeget!!! spent på hjula vi må ha oss en e30-date til våren jeg skal inn til KSU med min på torsdag nå.. BT og vise coilovers
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Felgene blir ikke akkurat noe spesielt. Jeg var og er kanskje litt usikker på hvordan det ville gå, helt til jeg så at dine også stakk litt utom hjulbuene så da slo jeg meg til ro om at da skal det gå på min også med nokk strekk Ja date skal det bli Blir spennende å se om de er greie på BT den dagen
Olav Otterlei Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Regner med det blir KW v2 sitt forhåpentligvis
Simon S Arvesen Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Regner med det blir KW v2 sitt forhåpentligvis Bruk pengene på datasprut Olav
Tyggern Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Må bare legge inn en rask kommentar her så det blir enklere og følge med siden Rå lekker E30! Mer eller mindra akkurat slik jeg ville hatt en
Olav Otterlei Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Regner med det blir KW v2 sitt forhåpentligvis Bruk pengene på datasprut Olav Ja skulle desidert hatt meg hvertfall en tilleggsprut i det minste for å justere forbrenning! Får kjøpe din Simon senere
Olav Otterlei Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Må bare legge inn en rask kommentar her så det blir enklere og følge med siden Rå lekker E30! Mer eller mindra akkurat slik jeg ville hatt en Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå