Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fint prosjekt det der :wink: bimmern min har vel gått i området ditt et års tid ser jeg.

takker. okey..hvem har eid den da?

pål løvold hadde den rundt et år, han kjøpte den av en kjenning av meg som jeg byttet med, angret så jeg fikk kjøpe den tilbake.

Skrevet

se der ja.:) bruk brock-felgene til vinter hjul å få på noe skikkelig 17" på sommer Olav..8) ellers bra planer !! Sikker på at du skal lakke svart panser/tak/bagasje da?? synes du skal beholde den rød jeg, å få ett skikkelig clean`t eksemplar, for er ett bra utgangspunkt du har..!! :)

Skrevet
se der ja.:) bruk brock-felgene til vinter hjul å få på noe skikkelig 17" på sommer Olav..8) ellers bra planer !! Sikker på at du skal lakke svart panser/tak/bagasje da?? synes du skal beholde den rød jeg, å få ett skikkelig clean`t eksemplar, for er ett bra utgangspunkt du har..!! :)

hehe...ja står i topic at det blir 17 brock neste år :) hadde jeg bare funnet orginale BBS 7x15 til vinterhjul alså. joda du har rett i det jørgen, men er det ikke veldig mange som har det da??, synes nå jeg...arti bare og prøve noe annet enn alle andre. Hvis jeg ikke blir fornøyd så får jeg bare lakkere den helt rød igjen..kanskje littebitt mørkere :) bare kommet meg hjem igjen nå snart :) meget lite rust alså..heldigvis:)

Skrevet

hehe...ja står i topic at det blir 17 brock neste år :) hadde jeg bare funnet orginale BBS 7x15 til vinterhjul alså. joda du har rett i det jørgen, men er det ikke veldig mange som har det da??, synes nå jeg...arti bare og prøve noe annet enn alle andre. Hvis jeg ikke blir fornøyd så får jeg bare lakkere den helt rød igjen..kanskje littebitt mørkere :) bare kommet meg hjem igjen nå snart :) meget lite rust alså..heldigvis:)

Ah, leste litt fort jeg da.. :wink: Nei det er ikke mange som har det, det har du rett i .. men blir stolper å slik med da?? hva med svart ned til falsen på dørene, og linja som går fra midta på lykter forran til midta på lykter bak?? noe ala slik som Anders_w har på sin M-tech2. Med tona ruter..? Så lakker du listene på dørene rød, så får du to-delt. d kunne jo også vært en mulighet.. :wink: får se å komme deg hjem snart ja! :D

Skrevet

Ah, leste litt fort jeg da.. :wink: Nei det er ikke mange som har det, det har du rett i .. men blir stolper å slik med da?? hva med svart ned til falsen på dørene, og linja som går fra midta på lykter forran til midta på lykter bak?? noe ala slik som Anders_w har på sin M-tech2. Med tona ruter..? Så lakker du listene på dørene rød, så får du to-delt. d kunne jo også vært en mulighet.. :wink: får se å komme deg hjem snart ja! :D

hehe :) stolper blir nok ikke med nei..kun oppe på taket..skillet blir da øverst på dørkantene :) får se hvordan det blir bare :) ja en mulighet det også, vi får se hvordan det blir. Ja skal komme meg hjem snart..14 dager enda hvertfall. Sjå te å få d ti en E30 du å snart no..kan ikkje gå rundt slik uten:)

Skrevet
Stilig prosjekt dette ;) Hvis du skal lakkere rødt, anbefaler jeg Brilliant-rød. Klar og fin rødfarge.

Takker :) joda...pen farge det. Men da føler jeg bare at jeg må lakkere motorrom og innvendig også shø. Var plana å ikke gjøre det nå..er såpass strøkent lell :)

Skrevet
akei.:) off ja, savner e30`n min ja..:( men d blir nok flere skal du se.;)

Hehe...regner jeg med...ha d i væg og kjøp no:) er ikke noen utpå der som ska sell 17'' brock da?

vente til skolen er ferdig først, da blir det vel muligheter.. 8) naaah, er vel bare audun som har 8.5-10x17 og de skal han vel ha selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...